Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack Hunter

    csendes tag

    LOGOUT blog

    válasz orion1025 #1 üzenetére

    Á, szerintem annyit nem ér az egész. Csóri gyerek így is rendesen be volt csinálva. Ha meg mégis tettlegesen lépek fel ellenük, még jól meghurcol a jard, relatív sebességtúllépés, figyelmetlen vezetés, súlyos testi sértés, meg a jó ég tudja mi miatt.Járjak bíróságra,fizessek ügyvédet,pereskedjek, melóhelyen kiveszek ez miatt egy csomó szabit,áhhh... tényleg megér ennyit egy hatezer forintos kár?

    [ Szerkesztve ]

  • Jack Hunter

    csendes tag

    LOGOUT blog

    válasz Hieronymus #3 üzenetére

    Nyilván ha súlyosabb végkifejlete lett volna az ügynek, ezt az utat választottam volna én is. De mint írtam, kisebb karcolásokkal megúsztam. A csemetének meg egy életre szóló lecke volt. Az arckifejezéséből ítélve eléggé megijesztette a földközeli pályára térített robogós. Ha az apja nem jön ki, simán elbőgi magát. Nem kell mindenáron, mindenféleképpen hatósággal tetézi a dolgot. A motor műszaki állapotával sem volt gond.Egyszerűen akkorát fékeztem, hogy letéptem a bowden fejét, ami a fékkarba csatlakozik.A pogácsa tűrőképességének ellenőrzése kb lehetetlen.

  • Jack Hunter

    csendes tag

    LOGOUT blog

    válasz Brndtt00 #4 üzenetére

    Belvárosba, de még kisvárosba sem vennék robogót. Besorolni, sávot váltani nettó életveszély, hacsak nem tuningolod. A robogóst mindenáron,bármiféleképp muszáj megelőzni. A mai bolond, telefonnyomkodós, nem odafigyelős emberekkel a volán mögött, ahogy írtad, kéttonnás monstrumok között lavírozni úgy, hogy bőszen mennek hetvennel ötven helyett,ott leginkább tankot vezetnék. ;] dashcamon pedig én is elgondolkodtam már.

  • Jack Hunter

    csendes tag

    LOGOUT blog

    Somatom: a 125- ös kategóriától felfelé számít igazán motornak a robogó,de az ötvenes gyösz, pláne gyárilag, tele fojtásokkal 45km/ órás végsebességgel csak egy aszfaltpattanás. Egy jobb kondícióban lévő biciklis is képes megelőzni. Ezért is nettó életveszély a városban karistolni vele. Még kisvárosban is. Fővárosban még autóval is van miért izgulni, a robeszt egyáltalán nem látom ott életképes közlekedési eszköznek. Az enyém meg van piszkálva kicsit, kiszedtem a szíjtárcsából a hézagolót, meg a kipufból,légszűrőből az extra fojtást, így gps szerint 67 a vége. Ingázni így tökéletes, de városba még így is sokszor kevés.

    Seolvon: Hatósági áron tankolok egyelőre, igaz így kényelmetlenebb, mert helyben kell bekeverni a benzint. Bármibe lehet tankolni hatósági áron, amiben belső égésű motor van. Mondjuk az ársapkát én úgy igazítottam volna, hogy húsz liter alatt, napi egyszer bármibe is. Afelett csak piaci áron, maximum 60 literig.

    Alcsa: igazad van, itt elmaradt az információ.A Geresdlak -Mohács közötti útszakaszt érdemes megnézni, ami Himesházán és Székelyszabaron át vezet.Himesháza előtt, Geresd felé van egy emelt híd, a kanyar közepén, az izgalmas.Ugyanott, Mohács felé van egy szép emelkedő. Szabar után szintén van egy domb, ott lesz egy balkanyar, meg a tanyabokor a csinn történt.

    Pussycat: Van benne igazság, de bicajjal is elcsaphatnak. Márpedig védőfelszerelés nélkül elég, ha harminccal löknek fel, ha rosszul esel véged van. A közlekedés veszélyes üzem, de dolgozni is muszáj, ha meghalnék, jobb gyorsan, járművön végezni, mint pénz nélkül lassan éhenhalni. Persze ez csak egy sarkos példa, az egész cikket csak azért írtam, mert jól esett kiadni magamból és szeretek válaszolni az itt felmerülő kérdésekre. Nem akarom sajnáltatni magam, meg semmi ilyesmi. :)

Új hozzászólás Aktív témák