Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz hitvanyalak #13 üzenetére

    Általánosságban akkor áraznak le egy játékot nagyon, relatíve röviddel megjelenés után, ha nem fogy. Természetesen nem tudni mi az oka a D2 esetében ennek a leárazásnak, lehet a fogyástól független a dolog. Viszont anno a megjelenés után nem voltak olyan bombasztikusak az ismert (és nyilván a játékot nem teljes körűen jellemző, pl brit piac ) adatok, így szerintem nem hibázunk túl nagyot vele, ha összekötjük a dolgokat. Battlefield 1 kapcsán azért lehet értelme nagy akciónak akkor is ha jól fogy a játék, hogy beszívja azokat akik bizonytalankodnak. Alapjátékot leakciózzák, Pistike megveszi, beszopódik a játékba, utána veszi a DLC-ket is, hogy teljes legyen az élménye. Az olyan multiorientált játékok amelynél a multihoz van egy rakás drága DLC, ilyen szempontból nem tipikusan árazódnak (már ami az alapjátékot illeti).

    Persze ez az egész gondolatmenet csak spekuláció a részemről. De egy 9 pályás játékból feldobni 3 pályát próbakörre, plusz 50%-os akciót zúdítani rá fél évvel a megjelenés után, szerintem nem arról árulkodik, hogy hűdeboldogok az eladásokkal.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák