Új hozzászólás Aktív témák

  • shotika

    őstag

    válasz kolopele #162 üzenetére

    A Doom készítője valószínűleg életében nem játszott egy történetközpontú játékkal sem :D Carmackot én is csípem, egy technikai zseni, de maradjunk annyiban, hogy itt ki is fújt a csávó. A kreatív ötleteket szinte mind Romero és a többiek hozták a Doomba is. Bár nem írtad, de gondolom az FPS-ekre céloztál, azért egy Day of the tentacle, Syberia, vagy akciójátékból Max Payne nagyon jól össze voltak rakva történetvezetésben, sztoriban is.

    "A lényeg hogy jól optimalizált legyen az új rész, legyen látványos grafikailag, ne azzal tegyék majd nehézzé hogy kevés a lőszer, stb. Mindenesetre a sci-fi elhagyása már eleve jó pontot jelent."

    Konzolon eddig is jól optimalizált volt és látványos, pc-n felesleges bármit is várnunk, azért a pár % játékosért én se látnám értelmét oda fejleszteni. A sci-fi meg, hát, pont erről beszéltem, az, hogy milyen témát választanak az még mindig sokad rangú abból a szempontból, hogy milyen lesz a játék.
    Single playerben ugyanaz lesz, mint az eddigi részek, csak világháborús külsővel. Multiplayer meg tdm esetleg domination, minden más ki fog halni.
    Már ezer éve a codban is szét kéne zúzni és rombolni az egész pályát egy pörgős multimeccsen, de most komolyan, mennyivel látványosabb lenne, ahogy dara közben hullana szét mondjuk egy oszlop, vagy egy fal. VÉdekeztek azzal a készítők, hogy a pergő játékmenethez szükségtelennek tartják, de azóta kijött tizenx ugyanolyan rész, ideje lenne egy kis változatosságnak.

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

Új hozzászólás Aktív témák