Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wolfman

    veterán

    válasz XuChi #8 üzenetére

    Ugyan ezt vallom már évek óta, kb. AC2 kijátszása után. Ami egyébként nagyon jó játék, meg a BH és Rev. is, de mint openworld játék szerintem k..va unalmas. Számomra azok a részek dobták fel, amikor beltereken kellett mászkálni és összeszedni az animusz emlék darabkákat (azt hiszem ez volt). Sokkalta élvezetesebb ha az ember egy picit meg van vezetve, mint amikor szabad kezet kap, mert bár bármerre lehet menni, de éppen ezért sok küldetés kell, hogy be is járd a kis zegzugokat. Mivel sokféle küldetésimplementálása sok sok munkaórát von maga után, a játék méretének megnövekedéséről nem is beszélve, ilyenkor 4-5 féle küldetést klónoznak le, kicsit átírva az okot és célt és ezeket ismétlik 40x. Na és ez 2 óra után iszonyat unalmas lesz, ahogyan mondod, még a GTAV-ben is, ami szintén nagyon jó játék nem mellesleg.

    Számomra a PoP-WW egy nagyon jó koncepciót épített ki erre a dologra. Alapvetően a sziget amin barangolunk szabadon bejárható, de mégsem, mert a történet vezeti a fonalat, nincs mellékküldetés, valamint az időben is ugrálunk, amivel a jelenbeni akadályokat tudjuk áthidalni, így két idősíkban is vagyunk. Nekem ezzel a megoldással elérték, hogy 20. végigjátszásra sem unom. Ellenben egy AC vagy bármi open world játékkal, ahol sok mellékküldi is csak azért van, mert ha már megépítették a map-ot, akkor ugyan menj már el északnyugatnak is meg abba a bányába ami ott van stb.
    Egy szó mint száz, én is jobban szeretem ha valamennyire irányítják a mozgásterünket.

    „Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

Új hozzászólás Aktív témák