- The Crew Motorfest - Jövő hónaptól végre Steamen is elérhető lesz
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Xbox Series X|S
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- It Takes Two - Már több mint 16 millió példányt adtak el a játékból
- PlayStation 4
- Premier előzetest kapott a South Park: Snow Day
Új hozzászólás Aktív témák
-
sTERNI
senior tag
Ez mennyire hasonlít a "The Witness"-re.. pedig nem ugyanazok csinálták.
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
atike
nagyúr
Open world amúgy...?
-
kkf
aktív tag
én értem, hogy evvel az a korosztály fog játszani, akinek nem kiemelkedően fontos a csili-vili grafika, de azért csak 2017-et írunk, és még nem is open world...
"Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
XuChi
addikt
Jah és hála égnek hogy nem open word!!!! Legalább lineáris, szép story lesz, és nem egykaptafára épülö, tökugyanolyan unalmas, ötlettelen mellékküldetésekkel teletüzdelt csilliò kilométeres tereppel
Az összes openword jàtèk unalomba fullad a 10. mellékküldetés után. Most játszottam végig a mad max-et, de a fö story nem volt több 3 óránál. A maradék 50 órában 5 féle mellékküldetés váltogatta egymást. Azt hittem megbokondulok a végére.
Metal Gear V: fö story kb 12-22 óra, a maradék az unalmas egyhangú mellékküldetések.
GTA V: detto....
Kell a francnak a hülye openword. Legyen csak szèpen lineàris!!!!
[ Szerkesztve ]
-
XuChi
addikt
válasz Juhaszatti #9 üzenetére
Igen. A kiegek még hátra vannak. De!! A mellékküldetések ott sem voltak túl változatosak àm!
-
wolfman
veterán
Ugyan ezt vallom már évek óta, kb. AC2 kijátszása után. Ami egyébként nagyon jó játék, meg a BH és Rev. is, de mint openworld játék szerintem k..va unalmas. Számomra azok a részek dobták fel, amikor beltereken kellett mászkálni és összeszedni az animusz emlék darabkákat (azt hiszem ez volt). Sokkalta élvezetesebb ha az ember egy picit meg van vezetve, mint amikor szabad kezet kap, mert bár bármerre lehet menni, de éppen ezért sok küldetés kell, hogy be is járd a kis zegzugokat. Mivel sokféle küldetésimplementálása sok sok munkaórát von maga után, a játék méretének megnövekedéséről nem is beszélve, ilyenkor 4-5 féle küldetést klónoznak le, kicsit átírva az okot és célt és ezeket ismétlik 40x. Na és ez 2 óra után iszonyat unalmas lesz, ahogyan mondod, még a GTAV-ben is, ami szintén nagyon jó játék nem mellesleg.
Számomra a PoP-WW egy nagyon jó koncepciót épített ki erre a dologra. Alapvetően a sziget amin barangolunk szabadon bejárható, de mégsem, mert a történet vezeti a fonalat, nincs mellékküldetés, valamint az időben is ugrálunk, amivel a jelenbeni akadályokat tudjuk áthidalni, így két idősíkban is vagyunk. Nekem ezzel a megoldással elérték, hogy 20. végigjátszásra sem unom. Ellenben egy AC vagy bármi open world játékkal, ahol sok mellékküldi is csak azért van, mert ha már megépítették a map-ot, akkor ugyan menj már el északnyugatnak is meg abba a bányába ami ott van stb.
Egy szó mint száz, én is jobban szeretem ha valamennyire irányítják a mozgásterünket.„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
boost
addikt
Elég unalmasnak tűnik az első fél óra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kipróbálunk valami újat, az iPhone-os kolléga kinyitható Androidra vált
- The Crew Motorfest - Jövő hónaptól végre Steamen is elérhető lesz
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Gitáros topic
- Okos Otthon / Smart Home
- Napelem
- BestBuy topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- További aktív témák...