Keresés

Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz zsoltti #108 üzenetére

    Ha mondjuk megyek 750 km-t, mert akkora a távolság A és B pont között, és tudom, hogy 130, 285, 570 km-nél vannak olyan kisebb letérők, ahova be akarok menni, akkor miért nem tudom megadni A és B pontot, és közészúrni az x, y, z-t mint köztespontot? Miért kell nekem megterveznem egy 130, egy 155, egy 285 és egy 180 km-es szakaszt külön külön de csak miután már odaértem, akkor nem kavar be magának, és miért nem tudom 3 gombnyomással egyszerre előre az egészet megoldani köztespontokkal?

    Szerintem az egyszerre tervezés a logikusabb, nem a több szakaszos. Na, és mi van akkor, ha 10 pontot akarok beszúrni? Nehogy már az legyen a probléma, egy navigálásra tervezett programnál, hogy én ezeken keresztül próbálok eljutni a célig... És mi van, ha gyalogos módban tervezek egy városnézést? Akkor is csak céltól célig mindig újra és újra útvonalat kell terveztetnem, ahelyett, hogy felfűzném egyszerre előre egyben az egészet?

    Gondoltam amúgy, hogy egyedül leszek a problémával, hát nehogy már a fogyasztói felhasználói igények határozzák meg a fejlesztést...

    Aláírás (nem kötelező megadni)

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz zsoltti #108 üzenetére

    Sok navigációt csak így tudsz "átverni" ha mindenképp egy olyan irányba akar vinni ami tudod, hogy neked valamiért nem szimpatikus akkor be kellett neki adni 1-2 köztes pontot...

    Amúgy ez egy teljesen hétköznapi igény, hogy ha előre meg akarsz tervezni egy útvonalat akkor tudjad azt megtenni és ne az autóban a tűző napon kelljen minden köztes pontnál újra címeket beírkálni.

Aktív témák