Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
Lassan kezdem magam szégyellni, hogy normál, 1,5 A-s töltővel (7,5W) töltöm a telefonom. Éjjel.
Az akkumulátorkezelő fut, éjjel nem tölti fel teljesen, csak az ébredés előtt...
Estére a 2 aktív SIM-mel, 4-5 óra SoT-mal nagyjából 50-55%-ra merül a telefonom akksija (3600mAh) így akár még a következő munkanapnak is nekifuthatnék.
Persze, vannak sokkal többet telefonozók, de úgy látom, jóval több az optimalizálatlan termék.
4-5000 mAh-s akukkal is alig bírják ki a munkanap végét, 4-6-8 órányi SoT-mal...
Kár, hogy a mobilok megint rossz irányban mennek.
Inkább az optimalizására kellene sokkal több erőforrást biztosítani, mint az eszement gyorstöltésbe fektetni ennyit.
Persze, legyen gyorstöltő(d), nekem is van, kemény 14W-os mert ha kell, akkor jól jön.
De azért ne essünk már a ló túloldalára.
120-180W?!Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
ARÁNYOK!
A jelenlegi akkuméret, feszültség, ármamerősség arányai borultak meg.
Egy mai autóba pont, hogy elég lenne a 100-120 LE (enyém is 1,6-os szívó benzines 102 LE-vel, és 1,1 t súllyal. Optimális.) egy tlagos 1-1,2 tonnás a 2-3-500 LE a felesleges ekkora súlyhoz.
Ugyan ez a telefonoknál.
A jelenlegi fogyasztásuk (proci, kijelző) és a beletett akkuk működési feszültsége, és teljesítménye az, ami mérvadó.
Ha mondjuk 12-19 V-os feszültségen mennének, 6000-10000 Ah-s akkukkal, akkor már van realitása egy 120W-os töltésnek.
Amíg viszont az alap akkuk fesuültsége 3,8V addig az arányosságot nézve ezek a töltési teljesítmények bizony a ló túloldala.
Mivel a technika fejlődik, így badarság lenne azt állítani, hogy ne lenne ez vagy az, de én inkább pont a másik irány fejlődését preferálom.
Azaz még kisebb feszültségen működjenek, hogy aztán egy ma átlagos akkumulátos többszörös enregiát biztosíthasson neki.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel