-
GAMEPOD.hu
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nessiel
csendes tag
Sziasztok!
Szombaton én is csatlakoztam a P9 tulajdonosok népes táborába. LG G2-ről váltottam körülbelül 3 hónap olvasgatás és nézelődés után. Meg kell, hogy mondjam, hogy nagyon pozitív csalódás a P9 nekem. Még csak ismerkedem a MIUI-val, de nagyon tetszik ez a megoldás. A kijelzője sokkal szebb, mint a G2 panelje, pedig az is full hd. A rendszer sebessége is meggyőző.
Lenne itt egy dolog viszont amit nem találok egyenlőre, ez pedig az alkalmazások értesítésének hangereje. Gondolok itt messengerre, viberre és whatsappra példának okáért. A beállításokban van csengőhang, média, ébresztés és hívás hangerő és ennyi. Más nincs.
Amennyiben tudtok, legyetek szívesek segíteni nekem a kérdés megválaszolásában.
Előre is köszönöm. -
Nessiel
csendes tag
Sziasztok.
Két kérdés megválaszolásában szeretném kérni a segítségeteket. Az első az lenne, hogy nem látok beállítási lehetőséget arra, hogy bejövő hívásnál és értesítésekkor villogjon a vaku is. A korábbi telefonomban erre volt beállítás, de itt nem találom. Tudom, hogy playen van rá app, de ha lehet anélkül szeretném megoldani. A másik dolog pedig, hogy telefonálás közben picit halknak érzem a hangszóró hangerejét. Nem idegesítően halk, de nem lenne rossz javítani rajta egy kicsit. Erre tudtok valamilyen megoldást?
Előre is köszönöm. -
Nessiel
csendes tag
Köszönöm a válaszokat.
-
Nessiel
csendes tag
Az intelligens képernyőkép és a rajzolás funkció valamiért nem akar működni nekem. Van ötletetek, hogy miért lehet ez? A válaszokat előre is köszönöm.
-
Nessiel
csendes tag
válasz Felhasználom #6265 üzenetére
A függetlenét tudom neked leírni, ami egészen pontosan 2016. szeptember 1.
-
Nessiel
csendes tag
válasz laci1892 #6380 üzenetére
Én egy másik megoldást választottam a régi telefonomnál és most is így fogok eljárni. Az első 20-30 töltést hagyományosan végeztem, ezt követően pedig, éjszaka kikapcsolt számítógépbe dugtam be az adatkábelt és egész éjszaka hagytam tölteni. Két év után is úgy bírta a telefonom akksija, mint az állat.
-
Nessiel
csendes tag
válasz laci1892 #6393 üzenetére
Igy van. Azt sem szabad elfelejteni azonban, hogy amikor a telefon jelez, hogy feltöltött, akkor valójában nincs 100%-on még. Ha időd engedi, akkor hagyd töltőn hosszabb ideig a csepptöltési fázis miatt. Természetesen az sem baj, ha leveszed a töltőről akkor amikor kiirja, hogy kész a töltés és az sem baj, ha a 100% elérése előtt veszed le töltőről. 15% alá nem nagyon érdemes meríteni a telefont, mert az nem tesz jót neki.
-
Nessiel
csendes tag
válasz gianone #6398 üzenetére
Rendben. Visszaolvastam a hozzászólásokat és valóban nem erről szól a téma. Igazság szerint a saját tapasztalatomat írtam le, ami az előző telefonomnál (LG G2) igencsak jól bevált és a két éves telefonomat kiváló állapotban lévő akksival adtam el. Esetleg tanácsként még jó lehet ez mások számára.
-
Nessiel
csendes tag
Sziasztok!
Vásároltam egy kb. 10 dolláros nilkin kábelt. Ma szerettem volna kipróbálni a munkahelyi gépemen. Plusz infóként szeretném elmondani, hogy itt elég régi gépek vannak. Szóval, a kábelt bedugtam a gépembe és a telefonba is. A PC felismerte a csatlakoztatott telefont, a telefon is érzékelte, hogy géphez csatlakoztattam. A gond viszont az, hogy nem tölt a telefon. Mi lehet a gond szerintetek?
-
Nessiel
csendes tag
A frissítés előtt biztonsági mentés kell, vagy megmaradnak az adatok? Esetleg célszerű csinálni egy factory resetet?
-
Nessiel
csendes tag
válasz katokacaj #8278 üzenetére
Nyugodtan csináld meg a frissítést. Én is pont igy csináltam. Nekem eddig nagyon pozitív a véleményem a 7.0-ról. Első töltéssel 5 óra kijelző időt sikerült produkálni.
Van egy idegesítő dolog számomra. Névjegyzékben a kedvenceket össze-vissza pakolgatja. Régen szépen hozta ABC sorrendben. Ha megváltoztatom a névjegyek sorrendjét, akkor is visszaáll mentés után. Gmail fiókban tárolok minden névjegyet természetesen.
-
Nessiel
csendes tag
válasz Steelheart2 #20086 üzenetére
Én Media Marktban vettem a P9-emet. Folyamatosan nyomon követem a fórumot és látom, hogy sokaknak frissebb buildjük van, mint a B386. Nekem ez van fent és nincs frissítés. Felhívtam ma a Huawei ügyfélszolgálatát ezzel kapcsolatosan és az Oreo frissítéssel kapcsolatban is. Az Oreo frissítést természetesen nem tudták megerősíteni. Miért is tudták volna... Emailben elkérték az IMEI számomat, hogy megnézzék, hogy mi a probléma. Nagyon gyorsan jött válasz, csak épp eléggé elszomorító:
"Köszönöm az Ön által küldött adatokat, ezek alapján van ennél frissebb verzió is telefonod készülékére. Sajnos jelenleg nem rendelkezünk firmware csomagokkal, ezért javaslom, hogy a megfelelő szoftver telepítésével kapcsolatban forduljon hivatalos szerviz partnerünkhöz a TMX Kft.-hez. Szervizünkbe való elküldés menetéről a csatolt fájlban bővebb információt talál."
Ez egy vicc. Nem tudok jobb szavakat találni erre. Hál' istennek Nyíregyházán van Huawei márkaszervíz, de most azért szedjek le minden adatot a telefonomról és adjam ki a kezemből, mert nem bírnak normálisan kiadni egy frissítést?
Az Oreo frissítéssel kapcsolatosan pedig, tudom, hogy jól működik a jelenlegi android is ezeken a készülékeken, de ha nem adják ki rá a 8.0-át az körülbelül azt jelenti, hogy abszolút nem érdeklik a régebbi ügyfelek őket.
Elnézést a negatív hangvételű hozzászólásom miatt, de nem igy kellene működnie a dolgoknak.
-
Nessiel
csendes tag
válasz sirokipatrik #20320 üzenetére
Az enyém még mindig B386-on áll, áprilisi biztonsági szinttel. Független a telefon. Pofa kell ehhez amúgy.
-
Nessiel
csendes tag
válasz Trevize1987 #20324 üzenetére
Vicces dolog ez. Irtam levelet a Huawei Magyarországnak, hogy valami probléma van a frissítéssel, mert a szolgáltató függő készülékek is hamarabb kapják a frissítést. Elküldtem nekik az IMEI számaimat és jött a válasz, hogy vigyem szervízbe, mert van frissebb rendszer.
Bevittem Nyíregyházán a hivatalos Huawei szervízbe. Ott azt mondták, hogy nem javasolják a frissítést, mert minek az... Az android biztonsági szintre amikor rákérdeztem, hogy miért ilyen elavult, akkor a válasz az volt, hogy a Google hibája. Nyilván az, mikor minden hónapba kidobják a frisset...
Jó, hívtam a Huawei Magyarországot, hogy akkor most mi legyen. Elnézést kértek sűrűn, hogy ilyet mondtak egyáltalán a kollégáik, hogy nem javasolják a frissítést. Azért megkérdeztem, hogy akkor most az lesz, hogy minden frissítésnél szervízbe fogom hordani a telefont? Azt mondták, hogy természetesen nem.
Nem tudtam, hogy mit tegyek, mert ilyen tájékozatlan embereknek nem szívesen adom oda azt a telefont, amit én féltek és amire vigyázok. Írtam egy levelet a Huawei Technologies-nak angolul, hogy a fenti dolgok történtek. Egy órán belül jött a válasz a magyar Huawei ügyfélszolgálattól emailben, hogy küldjem ez az IMEI és Build számokat és utána néznek nekem. Megtettem.
Azt a választ kaptam, hogy a legfrisebb rendszer fut a telefonomon.
Most akkor mivan? Vagy engem néznek nagyon hülyének, vagy nálunk van valami komoly probléma sajnos.
-
Nessiel
csendes tag
válasz brainticket #20757 üzenetére
Én is B386-on vagyok. Többször hívtam őket. Nem tudnak semmit a frissítésről...
-
Nessiel
csendes tag
válasz brainticket #20908 üzenetére
Ugyanez a helyzet nálam is. Én a múltkor megint írtam egy levelet a Huawei Technologies-nak angolul, amiben külön kértem, hogy ne a magyar ügyfélszolgálat foglalkozzon a problémával, hanem ők, mert itt dilettánsok dolgoznak. Jött is angolul a válaszlevél egy David nevű úriembertől. Örültem is a dolgoknak, bár ő is csak IMEI és build számot kért tőlem. Ekkor ugrott be valami és visszanéztem egy korábbi levelezést amit a magyar ügyfélszolgálattal folytattam le. Az email cím ugyanaz volt, mint ahonnan most jött a levél, az úriembert pedig Dávidnak hivták. Szóval még pofátlanul a pofámba is hazudtak és megpróbáltak átverni...
-
Nessiel
csendes tag
Én tegnap váltottam üzenetet a Huaweiblog-gal Facebookon. Nagyon készségesen válaszoltak a kérdéseimre. Azt az információt kaptam, hogy azért nincs frissítés az L19-es modellekre, mert nincs különösebb gond a szoftverrel, amit javítani kellene. Ez nálam amúgy stimmel is, tökéletesen megy a telefon. A szolgáltató függő telefonok szoftverével amúgy is volt gond és ha már azt javították, akkor adtak ki rá biztonsági frissítést is. Persze ez azon nem változtat, hogy nem igazán jó a Huawei terméktámogatása.
Firmware Finderrel kapcsolatosan azt az infót kaptam innen, hogy lehet, hogy talál frissebb szoftvert a B386-tól az L19-es készülékekre, csak épp azokat nem erre a régióra szánják és olyan hibákat javítanak benne elvileg, amik nem itt voltak jellemzők. Gari ugrik, amíg nem kerül vissza gyári szoftver a telefonra, bár ez ugye megoldható. Az FF nem hivatalos módszer.
-
Nessiel
csendes tag
válasz Cunaja #21054 üzenetére
Ezt igazán jól összefoglaltad. El is gondolkodtam rajta. Főleg azért tetszik ez a hsz, mert megpróbál minden nézőpontot figyelembe venni. Az én hülyeségem tudom, de nem tudom egyszerűen levetkőzni a tehetetlenségből adódó idegességet. Ahogy írtad is, ha megfeszülünk, akkor is az lesz amit a gyártó akar. Pont emiatt, ha kiderül, hogy nem kapunk csak 1 főverzió frissítést a 160 ezer forintos telefonunkra, akkor legszívesebben azt csinálnám, hogy kötök egy szép nagy téglát a telefonra és bedobom vele a Huawei szervíz kirakatát. Én személy szerint váltani fogok, ha rosszul alakulnak a dolgok.
-
Nessiel
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy azok a P9 tulajdonosok, akik L19-es modellel rendelkeznek és B386-on megragadt a telefonjuk, azok próbálták kicsikarni a frissítést sim kártya nélkül vagy factory reset után? Ha igen, akkor működött valakinek vagy felesleges próbálkozni vele? Hívtam az ügyfélszolgálatot, és most ezt tanácsolták. Ha nem működik akkor szervíz és feltolják ott rá a 393-at. Előre is köszönöm a válaszokat. -
Nessiel
csendes tag
válasz ferrari0819 #21897 üzenetére
Én is pontosan ezt tudom elmondani, mint te.
-
Nessiel
csendes tag
válasz #79715584 #21978 üzenetére
Spotifyt használok zenehallgatásra, valamint a gyári fülest. Szerintem nagyon szépen szól. Emellett használok egy sony mp3 lejátszót és egy Sennheiser fülest hozzá. A kettőt összehasonlítva is nagyon szépen szól a gyári füles, viszont szerintem halk a másikhoz képest.
-
Nessiel
csendes tag
válasz Nagyfejű #22249 üzenetére
Szia!
Nálam is ugyanez a gond, de van itt pár lehetőség:
1., Beviszed szervízbe és ott rátolnak egy frissebb rendszert, és utána jó lesz már elvileg.
2., Ott van Cunaja rom-ja, amit nagyon sokan szeretnek.
3., Ott van a Firmware Finder, de amig olyan romot használsz, ami nálunk hivatalosan nem engedélyezett, addig a gari ugrott, de nyilván vissza lehet tenni egy régebbi romot gariztatáshoz.
4., Marad igy, mert elvileg tökéletesen fut ez a B386.
5., Fogsz egy téglát, rágumipókozod a telefont és bedobod vele a Huawei szervíz kirakatát. (én már ezen gondolkodom) -
Nessiel
csendes tag
válasz Trevize1987 #22253 üzenetére
Sajnos soha nem fog jönni rá frissítés, ha nem viszed szervízbe, vagy nem frissíted FF-el vagy nem raksz fel custom romot. Engem már gyűlölnek a Nyíregyházi szervízbe emiatt, mert oda járok balhézni a probléma miatt. A szervízben elérhető a B393-as rom. Ez a legfrissebb.
-
Nessiel
csendes tag
válasz Trevize1987 #22255 üzenetére
Pontosan ezen vacilálok én is még. Jelenleg nekem is B386-on áll a telefonom. Szerintem nem bonyolult, van egy cikk is róla videóval együtt.
-
Nessiel
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném megosztani veletek a szervizzel kapcsolatos tapasztalatomat. Szeptember 19-én adtam le javításra a telefonomat. Az egyik kérésem az volt, hogy orvosolják a B386-on ragadt szoftver problémáját, és ha már leadtam a telefont emiatt, akkor rakjanak bele egy új akksit is. Ma érkezett meg a telefon. Nagyon vigyáztak rá, egy karc sincs rajta, sőt még egy fóliát is raktak rá.
Ami viszont meglepő volt számomra és nem is fér bele a fejembe az az, hogy az android biztonsági javítási szintje 2017. áprilisról 2018. júliusra változott, azonban a build szám maradt B386.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- iPhone 14 Pro Max 256GB Független Újszerű/1 hónap gar./Akku 87%/p3378/
- Motorola Razr 40 - 8GB 256GB DualSIM Sage Green - Bontatlan - Garanciális
- Poco X6 Pro 12/512 egy hónapos, garanciális, független
- Iphone 14 128gb