Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sztyepadzso

    őstag

    válasz Dzsekó #18521 üzenetére

    Kapcsold ki az automata frissítést az Appgaleryből, hetente nézz rá, mi van, ne csak mellőzd.

  • Brain75

    senior tag

    válasz Dzsekó #18521 üzenetére

    Sajnálom, hogy mindened elúszott.
    Annak aki hasonló cipőben jár, leírom, hogy tegnap este éjfél körülre mi lett a megoldás.
    Amikor kiírta a telefon, hogy probléma van a viber biztonsági mentéssel, csak akkor láttam, hogy ez a nyomorék nem google-re akar menteni, hanem Huawei cloud-ba. Ekkor kezdetm el kutakodni, mi lehet a hiba és írta bontabela73 fórumtárs is, hogy mi okozza ezt a hibát.
    Ekkor én fogtam magam és azért, hogy legyen legalább egy biztonsági mentés a Viberről, HiSuite-al lementettem az appot és minden adatát. Sajnos a Hisuite, nem tudja csak az adatot elmenteni, menti hozzá az app-ot is mindenképp.
    Ezt jól elraktam, hogy ha kell ebből vissza tudom majd állítani. Jól is tettem, mert mivel Huawei felhőbe nem akartam menteni, Google felhőbe meg nem tudtam, ezért nálam is csak egy megoldás maradt, mégpedig az uninstall. Mivel az uninstall mindent töröl ezért, csak egy kb. 2 hetes biztonsági mentést tudtam visszatölteni a telepítés után.
    Ebből hiányzott egy rakás üzenet, ami viszont a Hisuite-os mentésben benne volt.
    És itt jött az, hogy kijött play áruházba is a frissítés, ami visszaállította a google-ba mentést.
    Ezért azt csináltam, hogy:
    1. Uninstall
    2. Viber telepítés play áruházból
    3. Biztonsági mentés visszaállítás Hisuite-ből.
    4. Viber frissítés Play áruházból.

    Így most megvan minden üzenetem (képekkel videókkal együtt) , visszaállt a google mentés rendben.
    Az App Gallery-ben pedig kikapcsoltam a frissítéseket.

    Üdv

    /LOGITECH Kormány, Játékvezérlő, Hangfal, Egér, Billentyűzet, Dell, Toshiba, Fujitsu, Acer notebookok és minden egyéb elektronikai termék szakszerű, gyors JAVÍTÁSÁT vállalom/

Új hozzászólás Aktív témák