Új hozzászólás Aktív témák

  • kenzoli

    csendes tag

    válasz anonymus89 #17331 üzenetére

    Kijelzőcserére service módba rakva küldtem el a p30pro-t, teljes törléssel(fr utáni állapotban, de már beüzemelve) kaptam vissza. Nyilván a javítás után ki kellett próbálniuk, hogy kifogástalanul működik-e, és erre talán(?) a service mód nem a legjobb megoldás. :F
    Az akkucsere még hátra van, arra személyesen viszem majd, mert azt mondták 1,5-2 óra alatt megvan és megvárható, ráadásul ahhoz elég service módba tenni a készüléket. :Y Kíváncsian és reménykedve várom, hogy valóban így legyen.
    Egy mail-váltás után felvették garanciális javításra, de jelenleg alkatrész(akku)hiánnyal küzdenek, várják a szállítmányt és jeleznek, ha vihetem a telót. Eddigiek alapján nagyon segítőkészek, korrektek, csak ajánlani tudom Őket (FirstPhone Győr). :C

Új hozzászólás Aktív témák