Új hozzászólás Aktív témák

  • sinick

    senior tag

    Egy hónapja vettem egy P20-ast. Kicsomagoltam, beüzemeltem, majd ellenőriztem a garanciát Hicare-ben és garanciaoldalon is. Két év gyári megvan, kijelző garancia még nincs, azaz minden oké. A kijelző garancia beregisztrálása viszont már nem volt elérhető a telefonon, mert a telefonon lévő Hicare mindig az új P30-ast dobta be. Semmi gond, átmentem számítógépre, megnyitottam böngészőben a P20-as garanciaoldalát. Beregisztráltam, kiírta, hogy sikeres volt. Megjelent a kijelző garancia blokk a Hicare-ben és garanciaoldalon is, persze még az induláskori garanciát mutatta. (Ugyan azt, mint először a gyártás napja a két év gyártóinál, de az beüzemelés másnapján szépen beállt a két évre.) Kiírta, hogy várjak 5-7 munkanapot, mert annyi az aktiválási idő. Vártam 8 napot, dátum nem változott. Leírtam mindent a Huawei magyar ügyfélszolgálatra képernyőfotókkal (regisztrációról lépésenként is volt, mert szokásom csinálni minden fontos ügymenetről). Másnap jelezték, hogy kivizsgálják. Egy hétig semmi, majd írtam, hogy már egy hete várok. Válasz semmi. Egy hétig semmi. Megint írtam, hogy már kettő hete várok. Már fogalmaztam újabb levelemet a Huawei Technologies Hungary Kft. részére a cégközlöny szerinti elektronikus elérhetőségekre, mikor jött a válasz. Az aktiváció sikerült, elfogadott, de sajnos rendszerhiba miatt nem frissült a dátum, amin módosítani nem tudnak. Ha igénybe kell majd vennem a kijelző garanciát, akkor majd jelezzem szerviz előtt nekik. Ennek kivizsgálása 15 napba került. Törekedtek, félig sikerült! Csak ne keljen igénybe vennem … és nem a töréstől félek.

Új hozzászólás Aktív témák