Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ljs

    tag

    válasz htc07 #2860 üzenetére

    Elnézésedet kérem,
    hét közben nincs időm hosszasan magyarázkodni,
    csak az általam leszűrt tanulságot szoktam írni.
    Most hétvége van,
    tehát a kedvedért kicsit részletesebben leírom ismét,
    nehogy félreértsd
    és
    úgy gondold, hogy személyesen Neked akartam rosszat.

    Első hozzászólása egy fórumtársnak (Mate 20 fórumban):
    "Eszembe nem jutna a Pro-t venni, pláne a silány minőségű kijelző, meg az irreálisan magas ár miatt ehhez képest." (kiemelés tőlem)

    Reakciód:
    "silány minőségű kijelző?

    mert van pár darab, ami gyári hibás?" (kiemelés tőlem)

    Második hozzászólása a fórumtársnak (Neked válaszol):
    "Nézz már szét a nagyvilágban... De elég ha a topikjába benézel... Nem 1-2 ember írja, van 1-2 akinek nincs vele baja a többiek meg háborognak ezerrel ami érthető is.
    Igen, ez bizony silány minőség."

    Válaszod:
    "igaz, mert akinek működik, annak általában ugyanúgy első dolga telesírni a fórumokat, mint akinek nem. valid érvelés."

    EBBŐL a párbeszédből nekem az jött le,
    hogy a hozzászóló általános problémának tartja a zöldülést,
    Te pedig bagatelizálod, mondván "van pár darab"
    és
    csak arról van szó, hogy néhányan "telesírják" a fórumot.

    Erre írtam azt, hogy Te egyedi esetként kezeled a problémát.
    (Nem pedig általános jelenségként.
    Pedig sajnos ez utóbbi igaz.)

    ELSŐ állításod, amit nekem írtál
    ("nem azt írtam, hogy egyedi eset, hanem azt, hogy meghibásodási statisztika nélkül azért erős egy egész széria kijelzőjét leszarozni")
    az sajnos nem igaz,
    mert
    - a hivatkozott üzenetváltásban (melynek részletét bátorkodtam volt idézni) sehol sem írtad le,
    hogy meghibásodási statisztikák ismeretében szeretnél állást foglalni;
    - az idézett párbeszéd egyetlen hozzászólása sem "szarozta le" a kijelzőt.

    MÁSODIK állításod, amit nekem írtál
    ("a kommented szintén nem tartalmaz semmilyen érdemi információt")
    szintén nem állja meg a helyét:
    itt definiálják az információt
    és én
    - személyről illetve tevékenységéről ("egy általam nagyra becsült tesztelőtől") adtam tájékoztatást;
    - olyan értesülést osztottam meg a 20 pro fórum olvasóival, amit máshol olvastam
    (és itt még senki sem írt le).

    HARMADIK állításod
    ("csak mutogatsz a kommentemre, mintha ordas nagy baromságot írnék")
    csak részben igaz:
    - "]van pár darab"-nak nevezni a zöldülést és nem egy adott időszakra/paneltípusra jellemző általános problémának tartani szerintem részedről nagy tévedés vagy elvakultság;
    - "ordas nagy baromság"-nak egyszer sem neveztem és ezután sem fogom.

    NEGYEDIK állításod
    ("az meg, hogy a fórumos rangomra mutogatsz, szintén értelmetlen dolog")
    csak részben igaz:
    - feltételeztem azt, hogy a rang az szakmai hozzáértést is tükröz;
    - párbeszédünkből az derül ki, hogy van olyan eset, amikor hibás az előzőleg ismertetett feltételezésem.

    Feltételezésem oka: leírás szerint a rangod sok szakmai hozzászólás eredménye, ami adatlapod szerint így is van.
    Én például kétszer annyi ideje vagyok tag, mint Te, de ennyi idő alatt a hozzászólás-mennyiséged 3,5 %-át "produkáltam" csak.
    (Én sokat olvasok és keveset beszélek-írok.)

    A sok hozzászólás szerintem nem a tévedhetetlenséggel egyezik meg.
    Ha hibázik valaki, azt elismerni nem könnyű,
    de az adott ember nagyságára is vall.

    Megjegyzem neki is ugyanaz tűnt fel, mint amire én is felhívtam a figyelmet az általad kifogásol hozzászólás első idézetével.
    (Agyonhallgatás vagy ami még rosszabb: a valósággal ellentétes információk tudatos közlése!)

    Összegzés:
    nem ismerlek, nem akarok rosszat Neked, de feltűnt a "viselkedésed":
    makacsul ragaszkodsz a saját álláspontodhoz,
    még akkor is, ha a tények mást mutatnak.

    Búcsúzóul idézném hozzám intézett szavaid:
    "gondolkozz ezen, és hogy mit akartál ebből a hozzászólásodból kihozni".

    Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég.../Dan Millman/

  • ljs

    tag

    válasz htc07 #2957 üzenetére

    Az általad linkelt oldalt nem ismertem,
    köszönöm, hogy ráirányítottad a figyelmemet!

    Nem tudom, hogy az első három cselekvésfajta közül
    melyiket gondolod az enyémnek,
    de céljaim között a felsorolt második három cselekvés közül
    egyik sem szerepelt.

    Én semmit sem szeretnék bizonyítani.
    Te abból indultál ki (és ezt le is írtad),
    hogy "van pár darab, ami gyári hibás".
    Én pedig abból, hogy a zöldülés sajnos általános jelenség.
    Sem a Te, sem az én megfogalmazásom nem egzakt
    illetve
    sem Te, sem én nem tudjuk állításunkat pontos adatokkal alátámasztani.
    (Gyanítom az erről szóló adatok igen nagyon mélyre lesznek elásva.)

    "csatolj valami kézzel fogható statisztikát, hogy az én hülye fejem is lássa, hogy nem csak a vásárlók fél százaléka érintett"
    Ezen mondat szerint a Te véleményed szerint a vásárlók fél százaléka érintett.

    Gondolom előbb-utóbb valahogy orvosolják a problémát: szoftveresen "kijavítják" vagy cserélik a készülékeket.
    És utána megjön az emberek vásárlási kedve.
    És a modellciklus végén közzétesznek egy állítást, mely szerint az összes eladott készülék
    x %-a volt csak "apró gondokkal" küzdő eszköz.
    (Persze pontos számokat nem közölnek és x<1% lesz.)

    De szerintem azért marad el a jelenlegi adatok közzététele,
    mert a jelenlegi eladásoknál az LG panelosok zöldülésbeli érintettsége
    az általad megjelölt 0,5%-nál jóval nagyobb lehet.
    (Figyelembe véve a cserére kapott készülékek zöldülését is,
    ez az érték csak növekszik.)

    Mindenesetre érdekes a logikád.
    Premisszák:
    Te állításod igaz.
    Te nem tudod állításodat pontos statisztikával igazolni.
    Én nem tudlak pontos statisztikával cáfolni.
    (Számodra) a konklúzió:
    Neked van igazad

    Szerintem:
    statisztika hiánya <> Neked van igazad.

    Pontosan az általad ajánlott oldal szerinti hibád EZ.

    "nyilván nagy a sajtó visszhangja is"
    Pontosan ennek hiányára hívta fel a figyelmet az a hozzászóló,
    akinek megjegyzését előző kommentemben is idéztem.
    És
    ezen állításoddal ellentétes magatartással ismertet meg az eredeti hozzászólásom első idézete.

    És visszajutottunk a polémia kiindulásához. :-)

    [ Szerkesztve ]

    Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég.../Dan Millman/

  • vasi89

    addikt

    válasz htc07 #3104 üzenetére

    a nillkinnel nincs gond, de az ívelt kijelző problémáját szerintem nekik sem sikerül megoldani. Főleg, hogy a gyári átlátszó szilikon tok nekem a screenknightot is felnyomja.

Új hozzászólás Aktív témák