-
GAMEPOD.hu
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
Most nézem, MM és ED akciós Mate 10 Pro kifújt, ismét 250 és felette az ár, egy helyen van már csak olcsóbban kétkártyás a hivatalos viszonteladók közül, meg egykártyás a Telekomnál, mert ők is engedtek kicsit a listaárból.
Jó, hogy sikerült 216-ért megcsípnem egy hete az MM-ben a kétkártyást, amikor lecseréltem az egykártyást.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Pandimakaay #6470 üzenetére
Szia,
Több oka is lehet, a frissítések telepítéséhez is újra kell például indulnia, azt vagy engedélyezed manuálisan, vagy ha az éjszakai mód érvényesül, akkor automatikusan újraindítja szükség esetén hajnali 2:00 - 4:00 között
Amennyiben nem erről van szó, úgy az ok lehet szoftveres, akár egy külsős alkalmazás, vagy maga az oprendszer, de akár hardveres is, például egy hibás/meghibásodott SIM kártya, vagy maga a készülék hardveres hibája is.
Rendszerességet kellene keresni az újraindulásokban, hogy mikor, pontosan milyen időközönként történnek...stb., az támpontot adhat.
Amikor újraindul, akkor a rendszer futási idején is látszik, hogy ténylegesen újraindult?
Újraindulás után a SIM kártya PIN kódját kéri, vagy csak a telefon PIN-t?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Pandimakaay #6472 üzenetére
Akkor az részint jó, a szoftveres problémák okozta újraindulásnál nem mindig kér SIM kártya PIN-t.
A frissítés miatti újraindulással mi a helyzet, azt manuálisan szoktad engedélyezni?
Amennyiben kétkártyásod van, úgy ma is kaphattál frissítést, mert az elmúlt napokban kezdték szórni a *.129-es firmware verziót, az én telefonom is ma kapta meg.pergabb: Csak a Telenor 4G hálózatán adott a hívásos (3G/2G nem visszaváltásos) probléma, csak náluk álltak le a forgalmazással.
Semmiféle visszahívás nincs, a Telenornak kell orvosolnia a 4G hálózatos problémáját, ennyi.
Ja, és nem csak a Mate 10 Pro-val van ilyen gond a Telenor 4G hálózatán, de ezt forgalmazzák és sok volt a beérkező panasz, azért fogták vissza az értékesítést, a Mi Mix 2 és társai - amivel szintén adott a probléma, de szintén csak és kizárólag a Telenor 4G - biztos nem érdekli őket, mert azt nem értékesítik.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz pergabb #6477 üzenetére
A Telenoros infójának egy része nem valós, az biztos.
A probléma megoldása nem ilyen egyszerű, mert ha nem is a Telenortól vásárolta valaki a készüléket, hanem másik szolgáltatónál - azok is függetlenek -, vagy nem szolgáltatónál, hanem más forgalmazónál a kétkártyást, a probléma azoknál is adott, ha Telenoros előfizetéshez kapcsolódó SIM kártyával van használva Telenoros 4G hálózaton, de más szolgáltatós előfizetéssel nincs probléma 4G hálón sem.
A Telenor vagy a 4G hálózatát fogja átparaméterezni, vagy kiadnak egyéni verziós frissítést a telefonra, vagy a gyártóval tetetik bele azt egy frissítésbe.
Átgondolva, utóbbira tippelek, mivel egyéni verziós szolgáltatós frissítést csak az általuk forgalmazott egykártyásokra tudnak praktikusan kiadni, viszont máshonnan vásárolt Mate 10 Pro-val is sokan használnak Telenor előfizetést.
Egy szolgáltatói probléma miatt nem hív vissza a gyártó készüléket, hiszen más szolgáltatóknál nem adott ez a probléma és a Telenornál is csak a 4G hálózatán.
Amíg nincs orvosolva a probléma, addig a Telenor előfizetők 3G módban használják a telefonjukat.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Pandimakaay #6479 üzenetére
Akkor az valóban nem a frissítés miatt lehetett ma.
Log max küldésre kerül, házilag nehéz vele bármit is kezdeni.
Én is arra tippelek, amit előttem is írtak, hogy valamelyik (külsős) alkalmazás okozhatja.
Próbálj egy Wipe Cache futtatást (ez nem a gyári visszaállítás, nem kell újra teljesen belakni a telefont), hátha segít, az összefoglalóban ott a leírás hozzá, ha nem ismered.
Ellenkező esetben gyári visszaállítás, mentést nem visszatenni, alkalmazásokat nem mind visszatelepíteni, hanem egyesével, mindegyik után használni valameddig a telefont, hátha kibukik, hogy melyik telepítése után jelentkezik a gond, bár ha nálad olyan ritkán volt csak, akkor ez hosszadalmas lehet.
Esetleg a SIM kártya cseréjével is próbálkozhatsz, szélsőséges esetben az is okozhatja, bár akkor szerintem sűrűbben jelentkezne.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz pergabb #6483 üzenetére
Nem, nem azt mondom, épp ellenkezőleg, bárhol veszed a készüléket, a Telenor 4G hálózatán probléma lesz, 4G hálózaton ha készenlétben hívás érkezik, akkor nem vált vissza 3G/2G módba, így nem jön létre a kapcsolat és csak értesítést fogsz kapni a nem fogadott hívásról anélkül, hogy a készülék kicsörögne.
Ismétlem, ez a probléma csak és kizárólag a Telenor 4G hálózatán adott, saját 3G és 2G hálózatukon nem, illetve más szolgáltatóknál egyik hálózati módban sem, 4G-n is okés minden a Telekomnál és a Vodafone-nál is.
Mindegy, hogy hol és milyen Mate 10 Pro-t veszel, amíg a nem orvosolják a Telenor 4G hibát, addig adott lesz, ha meg javítják, akkor a már korábban értékesített készülékeken is megszűnik a probléma, nem pedig csak az újonnan forgalmazottakon, mivel nem a készülék hibájáról, pláne nem hardveres hibáról van szó. (Ellenkező esetben más szolgáltatóknál is probléma lenne a 4G hálón, pláne a Telenorral azonos frekvenciákat használóknál, de ilyenről szerencsére szó sincs.)Inarus: Említett itt valaki más típust is, de komolyabb szinten csak ez a kettő van meg, a Mi Mix 2 azért maradt meg bennem ennyire, mert annál tesztekben is leírták.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz pergabb #6488 üzenetére
Ja, ok, de amit írtam, abban a tekintetben is okés.
Nem tudom, hogy a Telenor milyen darabszámban adott el a készülékből, de a nagy gond az, hogy szerintem azok is nagy számban vannak, akik Telenor előfizetők, de a készüléket nem a Telenornál vették, viszont a Telenoros 4G probléma náluk is jelentkezik.
A Telenor leáll adott készülék értékesítésével, mert sok náluk a panasz, de attól máshol még nem áll meg az élet, forgalmazva van a készülék, mert más szolgáltató hálózatán nem adott a probléma, viszont ezzel az erővel a Telenor előfizetők veszik máshol a készüléket és úgy is belefutnak a problémába.
Akkor van ciki, ha valaki szemfüles és más szolgáltatós SIM kártyákkal is kipróbálja, azokkal nincs gond, vagy kétkártyás telefont vesz és abban az egyik a Telenoros SIM kártya, amivel gond van, mellette a másik másmilyen szolgáltatós és azzal nincs gond, na ilyen esetekben próbálja megmagyarázni meg a Telenor a kedves előfizetőinek, hogy de nem náluk van a hiba...
A hozzáértőbb előfizetők még úgy is kipróbálják, hogy adott helyen más szolgáltató azonos frekvenciájú 4G hálózatán nincs gond, emiatt merem bátran mondani, hogy a Telenor 4G probléma ha javítva lesz, akkor az a már eladott készülékek tekintetében is megoldást fog jelenteni. -
kali
legenda
válasz gilimbgalamb #6530 üzenetére
Én hamarabb váltanék szolgáltatót, ha így állnának valamihez - tudom, könnyen beszélek, mert Telekomos a privát előfizetésem (20+ éve), a másodlagos maszek számom meg Vodafone-os, de annak a szolgáltatóját is magam választhatom meg.
Bízni kell benne, hogy mihamarabb lesz megoldás, amellett persze érdemes minden érintettnek elpanaszolni a problémát a Telenor és a Huawei irányába is - már akik eddig nem tették meg -, lehetőleg írásban (is), így nagyobb lesz rajtuk a nyomás, az hátha felgyorsítja a megoldáshoz vezető folyamatot.
Akár egy közös petíciót is lehetne írni, részletesen taglalva abban a problémát, amihez minél több Telenor előfizető adja nevét, aki Mate 10 Pro-val rendelkezik, az is segíthet.M_Toni: Az úgy még durvább.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Pont ezt szoktam írni, amikor azzal jönnek, hogy de a 3G mire nem elég mobilnetezéskor, miszerint az ország nem kis részén nincs 3G, csak 2G és 4G, ha pedig a 4G valamiért nem adott a készülék vagy az előfizetés alapján (leginkább a vidéken használt 800 MHz B20 kapcsolatot nem tudó kínai csodakészülékek, vagy a csak 2G-t és 3G-t támogató virtuális szolgáltatók tekintetében szokott ez felmerülni), akkor probléma van, mert telefonálni még csak lehet 2G-n, de mobilnetezni már nem igazán...
rhonin: Átnézheted a kapcsolódó beállításokat, például a hálózati alkalmazásoknál a mobiladat miként van beállítva a kliensnek, ha használsz adatmegtakarítót, akkor ott kipipálva vagy sem...stb.
OldSonyES: A mobilos előfizetéseim tekintetében a háromból kettőt nekem is köt most hűség - az egyiket pont a Mate 10 Pro kapcsán hosszabbítottam novemberben -, de ha kellően felcsesznének, akkor az sem lenne akadály, mert vezetékes szolgáltatásoknál volt már rá példa, hogy a többszöri problémás ügyintézés után hiába mosolygott az ügyintéző, hogy de a kötbér, csak leléptem tőlük.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Túl sok készülék nincs, ráadásul ami a Mate 10 Pro mellett biztosan említhető lenne, mert bármikor reprodukálható azzal Telenor 4G hálózaton a probléma, az nincs hivatalosan forgalmazva a szolgáltatónál, de még az országban is kérdéses (Mi Mix 2 például), így azt csak példának lehetne megemlíteni, de a Telenor mondhatná, hogy ez van, sok közük nincs hozzá...
A Mate 10 Pro-ra kell támaszkodni, azt forgalmazták, viszonylag sokat eladtak belőle, illetve hivatalosan is forgalmazva van az országban, az érintett szolgáltatón kívül máshol is megvásárolhatja és használhatja Telenoros előfizető.
Ha kellően sok Telenoros előfizető adja hozzá ténylegesen a nevét - mert úgy van csak igazán értelme -, én szívesen megírok egy részletes panaszt, aztán eljuttatjuk azt az érintett szolgáltató és gyártó illetékeseihez is. -
kali
legenda
Mivel nem egy kis kétsoros szösszenetre gondolok, hanem valóban kellően részletes panaszra, ezért feleslegesen nem írnám meg, ha nem muszáj, de ha tényleg van rá igény és sokan adják a nevüket hozzá, akkor akár már most a hétvégén megírom.
gilimbgalamb: Azért gondolom, hogy egy össznépi panasz jobb, mert akkor látja a szolgáltató és a gyártó, miszerint az érintett Telenoros előfizetők egymást is tájékoztatva és segítve követik a folyamatot, így nem tudnának mindenkit külön-külön sablonosan lerázni, vagy épp attól függően, hogy a szolgáltató vagy gyártó melyik illetékese ad aktuális tájékoztatást, mást és mást mondani az eset kapcsán.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz sittes79 #6572 üzenetére
Szia,
Nem derül ki egyértelműen egyik paraméterből sem, alul a kérdések és válaszok részben kétkártyásnak írják ugyan, de ha annyira pontos, mint a 4GB/32GB (a GB még helyesen sincs ott írva), akkor onnan biztos nem vásárolnék, mert tudtommal Mate 10 Pro csak 64 és 128 GB verziókban gyártódott: Link
Megoldható amúgy az egykártyás telefon kétkártyásítása - a napokban írtak itt róla, hogy megcsinálták és működik a dolog -, ha nem zavar, hogy csak egy IMEI lesz utána is és azzal az egy azonosítóval jelentkezik fel két különböző SIM kártya a hálózatra, ellentétben a valódi kétkártyásoktól, ahol két külön IMEI adott a két SIM kártyához.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Azt nem tudom, találgatni, illetve következtetni tudnék csak, de kiderül majd a gyakorlatban azoknál, akik meglépték a dolgot.
zoleeno1: Akik például azonos szolgáltatós két SIM kártyával jelentkeznek fel egy IMEI-vel a hálózatra, ott gyorsan ki kellene bukni a dolognak, mert ezt külön figyelni szokták, na nem a kétkártyásítás miatt, hanem mert a lopott és átütött azonosítójú készülékekbe valós, de másik készülék által használt IMEI szokott kerülni - nem véletlen a neten a sok olyan oldal, ahol különböző kamukkal gyűjtik a létező azonosítókat.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Igen, mivel komolyabb rendszer- és biztonsági értesítéseket kapcsol ki, ezért ára is van a működésének.
mouzrr: Azt is sok tényező befolyásolja, szerintem nem a tok miatt lehetett.
Nekem is van, hogy azonos helye és szerveren is komolyabb eltérésekkel mérek sebességet, ha épp jobban rátenyerelnek a hálózatra, majd később nincs akkora terhelés, néha nem is kell sok időnek eltelni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
Automata módban szoktam használni, de kipróbálom kíváncsiságból, bármilyen felületen változik, vagy csak meghatározott alkalmazásoknál?
Azért kérdezem, mert a Chrome-nál ismert, hogy önállóan változtatja a fényerőt, ezt már korábbi telefonnál is megtapasztaltam.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Milyen módon próbálod elérni a netet, értem úgy, hogy böngészővel, más alkalmazással...stb?
A felső értesítési sávon ha jelzi az adatkapcsolatot (4G, 3G vagy 2G módozatok), akkor működni kell, kivéve persze, ha nincs engedélyezve, illetve külön blokkolva van például itt:
Beállítások -> Vezeték nélküli és egyéb hálózatok -> Mobiladat -> Hálózati alkalmazások: Mobiladat legyen engedélyezve adott Telepített-, vagy RendszeralkalmazásnakTeljesen új készüléknél, ha most tetted bele adott SIM kártyát, akkor kell valamennyi idő, mire felregisztrál a hálózatra és engedi az adatkapcsolatot.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Akkor még egyszerűbb volt a megoldás és az a lényeg, hogy megoldódott.
Nekem a második Mate 10 Pro aktiválásakor az első néhány percben nem volt mobilinternet, pedig előtte vettem ki a SIM kártyát a másik Mate 10 Pro-ból, amin volt, de már sejtettem a probléma okát, vártam néhány percet, amíg felregisztrált az új készülék és utána ment.
Az előző (Telekomos) Mate 10 Pro-nál nem volt ilyen, ahogy kibontottam a készüléket és beletettem a SIM kártyát, már forgalmazott is mobiladatot, de az MM-ben vett kátkártyásnál nem ment olyan gyorsan a dolog, bár ha nem korlátlan a mobilnetem és wifi kapcsolaton lakom be, akkor észre sem vettem volna, hogy hosszadalmasabb kicsivel a hálózati regisztráció. -
kali
legenda
Nem is kimondottan a Telekom miatt írtam, bár lehet, hogy az általuk forgalmazott készülékeket már felvitték előzetesen a rendszerbe, a nem náluk vásároltaknak azért tart kicsivel tovább a hálózati regisztrációja, de ezzel nincs is gond, csak ha valaki nem tudja, vagy nem elég türelmes, akkor azzal szembesül az első pillanatban, hogy nincs mobilnet és máris a telefont okolja, mint lehetséges hibaforrást, pedig csak egy picit kell várni, amíg átfut a regisztráció és máris minden okés lesz.
staker: Van azért ennek másik oldala is, sokszor olyan problémákat írnak és tulajdonítanak a telefonnak, ami nem valós, nem a telefon problémája, felhasználói hiba, esetleg olyan szolgáltatós, ami adott érdeklődőt nem is érinti, de megijed azon a sok problémás hozzászólástól - rosszabb esetben azt már nem követi le, hogy megoldás született és nem is a telefon hibája volt -, esetleg el is tántorodik a készülék megvásárlásától, holott ha nem olvassa azokat, úgy elégedett használója lehetne.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Nyilván, hiszen az már túl hosszú intervallum, ott már más a probléma, a regisztráció nagyon max percek kérdése.
A Telekomnál egyszer futottam ilyen problémába a hosszú évek során, új díjcsomagokat vezettek be és én mondhatni az első percekben váltottam - ráadásul nem is csak egy előfizetésemen -, aztán néhány másodperc után eltűnt a mobilnet minden előfizetésemen.
Telefonálás az ügyfélszolgálatra, újra aktiválták a mobilnetet, néhány másodperc múlva ismét behalt.
Sokadik próbálkozás után eljutottam a műszaki illetékesig, akivel különböző tesztek után rájöttünk a probléma okára és orvosolva lett. (A kombinációs mátrixban nem jól állították be először a kereteket, így az akkori 1 GB adatcsomag helyett 10 kB volt csak hozzárendelve adott új díjcsomaghoz, ami nyilván másodpercek alatt elszállt.)beyruth82: Nagyon haragszol a telefon intelligenciájára, pedig bizonyos dolgokhoz nem csak most nincs, hanem vélhetően később sem lesz direktben köze.
Nem véletlen, hogy a legtöbb készüléknél csak a vezetékes kapcsolatnál lehet bizonyos dolgokat részletesebben szabályozni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Emilchen #6639 üzenetére
Szia,
Mindegy, hogy hol vásárolod a telefont és az egy-, vagy kétkártyás, csak Telenorhoz tartozó előfizetői SIM kártyával lesz, illetve lenne azzal (hazai) Telenor 4G hálózaton problémád.
gusthy: Az én telefonomban lakik egy okos kínai lány, akik nagyon intelligens, mert akkor jön elő, ha a feleségem nincs itthon.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz yodamester10 #6650 üzenetére
A kétkártyások kaptak frissítést (*.129) az elmúlt napokban, az egykártyások most nem.
Az összefoglalóban követheted a firmware frissítéseket.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz beyruth82 #6667 üzenetére
Itt lehet elolvasni a tesztelési metódust: Link
Nem együtt/összeadva értendők az értékek, viszont arra is jó, hogy telefonokat össze lehessen hasonlítani: Link
A táblázat feletti skálákon személyre szabható, hogy ki mennyit telefonál, böngészget és videózik az alapján is megnézhető, hogy a telefonok mit tudnak, egymáshoz képest is.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
-
kali
legenda
Ha beáll az akksid és nagyjából azonosan állítod be és használod a két telefont - már amennyire az eltérő oprendszer engedi -, érezhetően jobb lesz a Mate 10 Pro.
Az a "baj", hogy itt sokkal részletesebben személyre lehet és kell is szabni a rendszert, hogy amikre nincs szükséged, azok kikapcsolásra kerüljenek - amikor épp iPhone-om van, azt szeretem, hogy a nulláról fele idő alatt balakom manuálisan, mint az Androidot -, de az Android mindig is ilyen volt az iOS ellenében.
A GSM Arena akkumulátoros tesztjei azok, amiknek évek óta hiszek látatlanban, mivel szinte az első tesztjeik óta követem őket, ahány telefont csak vettem vagy használtam azóta, mindig azok az arányok jöttek nagyjából, amiket ők is mértek adott telefonoknál.A telefon gyári naptárát használom, beleintegráltam a Google naptárt, onnan a névnapokat is, de a Facebook passz, hogy mennyire működne.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz pergabb #6646 üzenetére
Visszagondolva, beugrik ilyen Telenoros probléma, amikor az aktuális iPhone (talán a 4s) nem működött megfelelően a Telenor hálózatán, de csak azon, más szolgáltatókkal nem volt gond egyik SIM kártyával sem, akkor az lett megoldás, hogy az új 128 kilobyte-osra kellett cserélni.
A Mate 10 Pro esetén azon gondolkodom, hogy biztos nagy a szórás, valaki régebbi SIM kártyával használja, más meg újabbal és mindegyikkel adott a Telenoros 4G probléma, ha ehhez hozzáveszem még azt is, hogy a Telenoros SIM kártya + Mate 10 Pro kombináció külföldi hálózaton roamingolva megfelelően működik 4G hálózaton is - itt írta valaki -, akkor pláne érdekes lesz, ha a SIM csere jelent megoldást, de legyen úgy, talán az a legegyszerűbb és leggyorsabb megoldás. -
kali
legenda
A Google fiók belépési adatainak megadása után megjelenik a lehetőség a gyári naptárban, ott csak kipipálom a megfelelőket és megjeleníti.
A Google naptárban már korábban beállítottam a névnapokat és ünnepnapokat, így azokat is megjeleníti a telefon naptárában is.
Azért jó, mert bármelyik eszközömön felviszek vagy törlök valamit a naptárban, leszinkronizálja azt a telefonra is, illetve ha a telefonon teszem azt, akkor a többi eszközre is, laptopon és tableten pedig szintén a Google naptárt használom. -
kali
legenda
Próbáld meg úgy - már ha ezt még nem tetted -, hogy: Beállítások -> Felhasználók és fiókok -> Személyes fiók kiválasztása és azon belül pötty a szinkronizálásra
hacki87: Ja, a Mate 10 Pro hirdetésemre gondolhatott?
Igen, 10 napja vettem egy új kétkártyást, az egykártyást meg elvitték 5 napja.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Viper26 #6699 üzenetére
Akkor a korábban írtak:
10 napja vettem egy új kétkártyást, az egykártyást meg elvitték 5 napja.
Eszembe nem jutna jelenleg bármilyen más típusra váltani, de nem is találnék ilyet az aktuális csúcstelefonok között, hogy megy 48 órája, folyamatos 4G(+), több alkalmazás és folyamat szinkronizál (időjárás, naptár, két e-mail fiók...stb.), használgattam is valamennyit, 1 óra kijelző van benne, kis telefonálás és netezés, frissült tegnap néhány alkalmazás a Play áruházban is, és még 20% sem hiányzik az akkumulátorból, illetve az utolsó kép feltöltésekor váltott le 80%-ra:Hétköznap jobban használom persze, meg akkor bekapcsolva a második SIM kártya is, de péntektől hétfő reggelig nyugi(bb) van.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz bokarcsi71 #6706 üzenetére
Kipróbáltam, működik.
Wifi vagy mobilinternetes adatkapcsolattal próbálod? -
kali
legenda
válasz szaki04 #6710 üzenetére
Magyarországon nincs Cat16/18 LTE-A/4G+ hálózat, így elvileg nem befolyásolja - vagy legalábbis nagyon félre kellene paraméterezni hozzá a 4G(+) hálózatot.
Nem a telefon hibája a Telenoros 4G hálózati probléma, így érdemes várnod, amíg a Telenor megoldja valahogy a problémát.bokarcsi71: Telekomos mobilnet és UPC kábeles net wifi kapcsolatán próbáltam, ezekkel nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Ahogy az összefoglalóban is olvashatod, kapott már frissítést az egykártyás is, sőt, a megjelenés után korábban, mint a kétkártyások, a Telekomos egykártyás telefonok többet is.
Most valóban az egykártyások frissítését pihentetik, de biztos jönnek majd azok is, mert nem egyszerre adják ki a két különbözőre.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz realist #6724 üzenetére
Jogszabály szerint elég a jótállási jegy a kötelező jótállási intervallum alatt, de az sosem baj, ha van számla is.
A Huawei szerint is elég csak az egyik:7. A HUAWEI kérésére a jótállási jeggyel vagy a termék gyári, vagy IMEI számát feltüntető számlával a garanciális javítás, vagy kicserélés érdekében a vásárlás idejét és helyét a Vevõnek igazolnia kell tudni.
Forrás: Link
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Pedig a Telenornál nem ritka, hogy ha méretben kell kisebb, akkor vágják, illetékes is írta ezt a Telenoros topikban.
A Vodafone-nál nem néztem utána, a Telekomnál viszont biztos nincs vágás a hivatalos üzletekben, díjmentesen cserélik a SIM kártyát.
Az a gond, hogy a vágás plusz egy hibalehetőség a telefonok tekintetében.morzsola: Szia, Szuper, akkor csak megoldódott a dolog.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz OldSonyES #6739 üzenetére
Elhiszem, nem is mindenkinél okoz problémát, de sokaknál igen, nálam is elég sok telefont járt anno például azzal a problémával, hogy nem ment 4G, aztán sokszor kiderült, hogy a (nem megfelelően) vágott SIM kártya volt az oka.
Mivel vastagságban is van eltérés a Nano-SIM (4FF) esetén a korábbiakhoz képest, így elvből sem tennék vágott SIM kártyát adott telefonjaimba.morzsola: Nálam a gyéri naptár mutat minden lényegi információt (Google naptár, névnapok, ünnepnapok), így nem is kerestem másikat.
OldSonyES: A híváskor megjelenített kép mérete sok más telefonnál is rendre téma, például a akinek Google fiókban van a címtár (én is onnan szinkronizálom le) és ott van társítva hozzá kép, ott lehet/kell módosítani, mert néha átméretezi.
A kedvenceknél tudom módosítani és elmenti a sorrendet, de korábbi telefonon beállítottam és onnan is megfelelően áthozta.
Attól függően is változhat, hogy korábban miként lett mentve, hol van tárolva, illetve külsős téma is befolyásolhatja.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz zoleeno1 #6748 üzenetére
Igen, arra is volt már példa, hogy valakinek nem akart kijönni a vágott SIM és csak a foglalat (érintkező lábak) megrongálásával tudta kipiszkálni.
Nem függ a firmware verziótól a kedvencek sorrendje, én minden verziónál módosítottam már - így Mate 10 Pro esetén az egy- és kétkártyás típussal is van már tapasztalatom több firmware verzióval -, mert a ne zavarj mód a kedvencekhez van beállítva és mindig működött, szerintem a korábban írtak befolyásolhatják.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz OldSonyES #6754 üzenetére
A Google címtárba lépj be a webes felületen, ott névjegyeken belül a csillagozottakra, azt szinkronizálja a telefonra, bár nekem attól függetlenül is engedi külön a telefonon állítani a sorrendet, de a Google felületen az nem változik, mert ott ABC sorrend van beállítva és később is azt szinkronizálja le minden más telefonra, azokon állítom át utána tetszés szerint.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Repülőbe én sem állítom át soha, a korlátlan mobilnet miatt állandó 4G(+) hálón lóg és azon szinkronizál.
A időjárás (a gyári) folyamatosan szinkronizál, két e-mail fiók (gyári Gmail és e-mail kliens, utóbbiban T-email) szintén, illetve a Google naptár.
Ha jobban megnézed a betett képet, azon látszik, hogy olyankor is voltak ébrenlétek a szinkronizáció miatt, amikor nem volt bekapcsolva a képernyő.
A gyári időjárás szinkronizációját viszont nem jelzi az akkumulátoros statisztikában, kipróbáltam korábban, hogy csak az szinkronizált órákon át, más semmi, és akkor nem volt kijelző nélküli ébrenlét.
Nem azon van a hangsúly, hogy a fenti szinkronizációk milyen módon vannak beállítva, az a maximális kihasználtság mellett is elenyésző lehet ahhoz képest, amit a nem használt, a háttérben feleslegesen futó alkalmazások és folyamatok művelnek, én inkább azoknak lépek a nyakára, a telefon első belakásakor teljes részletességgel belépek minden beállításba és opcióba, megfelelően konfigurálva azokat, különös tekintettel a Google asszisztensre, helymeghatározói figyelőkre, jelentőkre...stb., tovább a problémás, a háttérben automatikusan induló és futó alkalmazásokat is kordában tartom - kézi kezelés az akkumulátoros indításnál -, csak azok ténykedhetnek, amiket használok és fontosak, a feleslegesek nem.
Wifi kapcsolaton mindig is többet fog dolgozni éjszaka is a telefon, ha szinte minden alapbeállításon van, mert az az alap a rendszerekben, hogy a legtöbb frissítés és szinkronizáció wifi kapcsolaton engedélyezve van, de mobilneten az esetlegesen költséges adatforgalom miatt nem.
(Bő) 2 nap készenlét melletti (bő) 8 óra kijelzős használatot a fentiek szerint a Nokia 8 tudott nálam - úgy, hogy 20% alá egyik telefonomat sem merítem lehetőség szerint -, pedig abban kisebb kapacitású akkumulátor van,: Link , a Mate 10 Pro meg bőven jobb attól akkumulátoros üzemidőben.
Ja, a kijelzős használataim nagy részét a böngészés teszi ki általában.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz beyruth82 #6771 üzenetére
A mobilnet van mindig bekapcsolva a korlátlansága miatt, a wifi csak elvétve, amikor például a telefonról állítok valamit a routeren vagy az előtte lévő szolgáltatós eszközön.
A wifi és a mobilnet alapesetben nem megy egyszerre, azért is tűnik el egyik jele, ha a másik bekapcsolásra kerül.
A wifi akkor lehet problémás, ha a wifi-alapú keresés engedélyezve van az alkalmazásoknak és szolgáltatásoknak, aztán azok a háttérben folyamatosan figyelik a helyet, mozgást, állandóan jelentenek arról - Google asszisztens és társai -, küldözgeti az adatokat oda és vissza.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz beyruth82 #6773 üzenetére
A Wi-Fi+ funkció a kapcsolat minőségét (ez nem egyenlő csak a sebességgel) veszi leginkább alapul, ha abban mérvadó különbséget lát, akkor átvált, ezt kipróbáltam kíváncsiságból korábban, illetve az itthoni wifi hálózatra is felcsatlakozott, ha a hatókörébe értem, de aztán kikapcsoltam, nem kell a wifi, jó itthon (is) a 4G(+).
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Dragon's Dogma 2
- Diablo IV
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Mesterséges intelligencia topik
- DIGI műholdas TV
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest