-
GAMEPOD.hu
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
defloektor88
csendes tag
-
kali
legenda
válasz defloektor88 #7301 üzenetére
Nem volt olyan, pedig ha valaki, akkor én azok közé sorolom magam, aki szerette és örömmel használta az aktuális iPhone-okat is.
Akkor neked sem lesz gondod a mentésekkel sem. -
thebeegee
tag
Engem nem értint a Telenor probléma, mert a beszéd simem Vodás, az adat sim Telenor csak, viszont most olvastam egy Facebook csoportban hogy NFC-s Telenor simmel tesztelve lett a és azzal működik...
-
thebeegee
tag
válasz marco0007 #7309 üzenetére
Rajta van az NFC jel. Egyébként külön kell kérni, ugyanis ezeket nem osztogatják ingyen - nyilván drágább nekik is. Jó lenne ha valaki kicseréltetné és tesztelné, mert ha két irányból is lenne megerősítés, akkor az már több mint biztató lenne...
Ha lehet hinni ennek a képnek, akkor a chip hosszúkásabb rajta.
UPDATE! Megnéztem most az enyémet, a vodásom NFC-s és nem a hosszúkásabb chip a lényeg, hanem a mintázata. Az NFC-s SIM-em mintázata pont olyan mint itt a képen!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz thebeegee #7306 üzenetére
Privátban is kaptam én is az infót - ezúton is köszi -, hogy az NFC-s SIM kártya megoldást jelenthet a Telenoros 4G problémára, frankó lenne, azzal valóban okés!
Akinek van lehetősége megfelelőre cseréltetni a Telenoros SIM kártyáját, jelezze már majd itt is, hogy mi a helyzet, amiért előre is köszi![ Szerkesztve ]
-
M_Toni
csendes tag
Erreén is kíváncsi vagyok.
-
M_Toni
csendes tag
Nem tudtam várni és érdeklődtem most éjszaka a telenornál. ezt a tájékoztatást kaptam: Ez az NFC-s sim kártya csak budapesten elérhető. vidéki üzletek nem adnak ki ilyet. A kártya csere 2 évenként ingyenes, ezen belül 3800 Ft (ha jól emlékszem). Viszont mivel az NFC-s kártyával fizetni is lehet, alá kell írni egy szerződést is a Budapeat Bankkal. Ugyanis ők biztosítják a fizetési hátteret. Ezeknek a banki dolgoknak a részleteibe már nem mentem bele, mert Ha még ezért a banki szolgáltatásért is fizetni kell már nem éri meg nekem. Meg aztán még nem is garantált a siker. A hölgy aki tájékoztatott azt mondta, hogy ez sem oldaná meg a telenorosok problémáját, mivel a sim kártya az ugyan úgy csatlakozik a hállózatra mint a hagyományos. Aki esetlég még is bele vág ebbe a próbába, várom/ várjuk a részleteket.
-
thebeegee
tag
Mivel fizetni IS lehet vele, de te nem akarsz, így nem írsz alá semmilyen banki szerződést, csak simán használni szeretnéd a hálózatukat, és mivel jelenleg nem tudnak NFC nélküli sim kártyát biztosítani a RENDELTETÉSSZERŰ használathoz, így teljesen egyértelmű, hogy banki szerződés nélkül INGYENESEN kell biztosítaniuk a cserét!!! Fontos, hogy az ügyfél nem az NFC-s simhez ragaszkodik, hanem a megfelelő hálózati kommunikációt várja el, amit a Telenor - jelenleg - csak NFC-s simmel tud biztosítani. Így teljesen biztos vagyok benne, hogy nem kötelezhetnek senkit sem banki szerződés aláírására illetve díjat sem kérhetnek érte - ez nagyon elhasalna a fogyasztóvédelemnél. Mivel adott egy készülék, amit ők is forgalmaztak, és minden egyéb hálózaton tökéletesen működik, csak a Telenorén nem, így a csere csupán a hálózati hibájuk javítását szolgálja, aminek a javítása az ő felelősségük, nem az ügyfélé...
[ Szerkesztve ]
-
thebeegee
tag
-
Ti^Em
aktív tag
Felhívtam a telenoros üzletkötőnket, azt mondta igényelhetek, elintézni szívesen, de NFC kártyával rendelkező ügyfelei is jelezték felé a telenoros hibát. Ő azt mondta készülék és régió függő, van ahol ugyan az a gyártási idejű telefon más régióban nem produkál hibát, más régióiban pedig igen. Szerinte sem fog ez megoldást jelenteni, mivel nálam a hiba alapból jelentkezik. De állítsa szerint a legtöbb készülék vidéken produkálja a hibát. Annyit tud, hogy vizsgálják a hálózatot és a tornyokat, de semmi konkrétat nem közölnek velük sem a hibáról, csak az ügyfeleik visszajelzései alapján tudja ezt mondani.
-
thebeegee
tag
Egyébként szerencséjük, hogy engem nem érint ez a probléma, mert én ilyenkor minden esetben keményen ki szoktam kötbérezni a szolgáltatót - jelen esetben a havi számlám négyszeresére, amíg a problémát el nem hárítják -, és szoktak is fizetni, mint a katonatiszt. (Digi, Invitel, Vodafone, Telekom és az Aegon is tudna erről mesélni). Pár részlet a Telenor ÁSZF-ből:
7.4.1. Hálózati hiba esetén fizetendő kötbér
A Telenor köteles minden, az adott helyzetben tőle elvárhatót megtenni, valamint kellő
gondossággal eljárni annak érdekében, hogy a Szolgáltatás minősége a lefedettségi
területen mindenkor megfelelő legyen.A Telenornak hálózati hiba miatti minőségi panasz kapcsán kötbérfizetési
kötelezettsége keletkezik az alábbi esetekben:b) A mobil rádiótelefon-hálózat hibája következtében az Alapszolgáltatás korlátozottan
használható, vagy az igénybevehetősége a hálózat működésképtelensége miatt –
akár hívóként, akár hívottként – lehetetlen, ideértve azt az esetet is, ha ez az
Előfizetőhöz tartozó központi adatok és az Előfizetői Szerződésben rögzített adatok
eltérésének következménye és az ezzel kapcsolatban bejelentett hibákat a vállalt
határidőre nem hárítja el; vagy az előfizetői hálózat vagy a rádió-összeköttetés
hibája, illetve az átviteli sebesség korlátozottsága esetén bejelentett hibákat a vállalt
határidőre nem hárítja el.
Ha a hiba következtében az előfizetői szolgáltatást
- csak az előfizetői szerződés szerinti minőség romlásával, vagy mennyiség
csökkenésével lehetett igénybe venni, a hibás teljesítésért járó kötbér mértéke a
hiba elhárításáig: (a hibabejelentés hónapjára vonatkozó, EESZ szerinti havi
előfizetési díj + az előző havi forgalmi díj) / 30 * 4 * megkezdett késedelmes
napok száma.A menet: bejelenteni hibára, és onnan ketyeg náluk a wekker, mert a hibát kötelesek elhárítani 72 órán belül, és az, hogy a készüléket váltsd le 3G-re és úgy jó lesz, az nem hibaelhárítás, legalábbis nem vagy köteles elfogadni, ugyanis ez így csökkentett szolgáltatás lenne, a havidíjadban és a reklámjaikban arról van ugyanis szó, hogy te gyors 4G kapcsolatot kapsz a lefedettségi területükön, te emiatt lettél az előfizetőjük. Itt szerencsére nem arról van szó, hogy 4G-n nincs adatelérés, mert arra 0/0kbit/s-et garantálnak, és mindenki bukná is a kötbérigényt, hanem nincs bejövő hívás, ami igencsak az Alapszolgáltatás része. Duplán jó,és egyszerűbb a helyzet azoknak, akik a készüléket is kifejezetten a Telenortól vették, de nem lehetetlen az egyéb eset sem, a szervízzel kell kiállítatni egy papírt, hogy a készülék hibátlan, még jobb, ha még azt is ráírja a szervíz, hogy tudomásuk szerint csak Telenor hálózaton jelenkezik ilyen hiba.. Ha Telenor hiba kivizsgálására adott azon válaszát elfogadod, hogy leváltod 3G-re, akkor nem élhetsz kötbér igénnyel később. Ragaszkodni kell hozzá, hogy a hiba nincs javítva, tehát a hibajegy mindenképpen aktív maradjon. Ezt mindenáron le akarják zárni a másik oldalon, a készüléket szervízbe akarják majd küldeni, stb, de teljességgel ragaszkodni kell hozzá, hogy a hibajegy lezárásához nem járulsz hozzá, mivel az nincs kijavítva, egyértelműen ismert, a Telenor által is megerősített hálózati probléma áll fenn. Ha ennek ellenére is le akarják zárni a hibajegyet, akkor mondani, hogy a hangfelvételt kikéred, amelyben egyértelműen benne van, hogy nem ismered el a hiba javítását és nem járulsz hozzá a hibajegy lezárásához, ugyanis a hiba nincs elhárítva, a kötbérigényt már lehet is bejelenteni, a bejelentésről szóló jegyzőkönyvet a telefonba beolvastatni, szükség esetén javíttatni vagy hozzáíratni mondatokat. Az ilyen hozzáállás vezet mindig eredményre. Ilyenkor nem 30 napos kivizsgálás van, hanem elő-előfordul olyan is, hogy egy péntek esti bejelentés kapcsán szombat reggel 9-kor már hív a szolgáltató sűrű elnézést kérések közepette. Csak keményen!
[ Szerkesztve ]
-
M_Toni
csendes tag
válasz thebeegee #7316 üzenetére
Ma ismét hívtam a telenort. Más ügyfeles...
Pesten lehet pár nagy üzletben cseréltetni. Mammut kampona stb. 3 hónapig ingyenes, utána havi 400 Ft a díjja. Nem engednek egy cseppet sem. Biztos megvan az ok, hogy miért nincs még Pesten sem minden üzletükben. Nekem messze van Pestre ezért felutazni. Ezért mellőzöm az ilyenre cserélést, és a kipróbálást.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
Másnál is szarakszik a fényerő? mármint hiába kapcsolom ki az auto fénybeállítást mégis úgy érzem, hogy az appok között váltogatva állítgatja a fényerőt.
-
golyós
őstag
Eddig tartott a boldogság, vihetem vissza a telefont, pont benne vagyok a 3 napba.
Az 1.simen ma reggelre eltünt a mobilnet.Telefon a vodának, minden oké náluk.
Elkértem kolléga telefonját, beraktam a simet, egyből volt 4G. Vissza az enyémbe és semmi.
Átraktam a 2. Simbe a voda kártyát és megy rendesen. Hívtam a Medimarkt-ot, ha van készülék akkor cserélik, ha nincs akkor pénz vissza. FaszaHonor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
M_Toni
csendes tag
Itt olvasható a [Telenor hirdetnénye] az NFC-s kártyáról.
ebben a cikkben letölthető az a pdf fájl is amiben részletesen le vannak írva a feltételek.
Esetleg értékesít más NFC vel rendelkező simet is a telenor? -
Ti^Em
aktív tag
válasz Sebibalu #7325 üzenetére
Ehhez a telefonhoz kötöttél külön előfizetést hogy megvásárolhasd?
Az szokott lenni a menetrend, hogy felkínálnak egy másik készüléket, többnyire S8 és ha elfogadod újra papírozás, előbb visszafizetik a pénzed, majd az új papírok alapján az új választott készüléknek az árát kifizeted és megy minden tovább, vagy ha ragaszkodsz a készülékhez illetve nem kell másik készülék tőlük akkor elállhatsz a vásárlástól a megadott időponton belül, de ettől még az elitfőzetésed él, csak a készülék vásárlásától állhatsz el.. vagy ha egyik verzió sem tetszik akkor megvárod míg a hibát javítják, mivel a készüléket nem cserélhetik ki, mivel már nem forgalmazzák a hiba javításáig. Szóval ha csak most kötöttél előfizetést velük csak ehhez a telefon vásárláshoz akkor talán van esélyed felmondani az előfizetést velük, hiszen a telefon amiért kötötted nem kifogástalan ( nem a telefon hibájából ) -
thebeegee
tag
válasz Sebibalu #7330 üzenetére
Kilépni kötbér fizetése nélkül csak akkor tudsz, ha ők ajánlják fel, önkényesen én nem tenném. Én megjátszanám első körben a hibajegyet majd a kötbérigényemet, utána pedig már nekik sem biztos hogy fontos lesz, hogy kitöltsd a szerződésed, mivel a havidíjad négyszeresét kellene fizetniük neked. Első körben lehet elküldenek a francba - minden szolgáltató így kezdi - utána pedig lehet nekik válaszolni ÁSZF részletek belinkelésével illetve a másik kedvencem amikor - szegény - telefonos ügyintézővel beolvastatom a telefonba az ÁSZF ide vonatkozó részét, megkérem hogy értelmezze, utána pedig elkérem a hangfelvételt. Érdekes mód mindig pénzt kapok és nem a hangfelvételt és a kérdéseimre a választ. De hangsúlyozom, hogy a legegyszerűbb az az eset, ha az előfizetést és vele együtt a telefont is a Telenortól vetted, mert így felajánlanak egy másik készüléket, amit nem vagy köteles elfogadni, mert a hiba nem a készülékben van. És így vagy fizetik tovább a kötbért vagy megengedik hogy kilépj.
-
maci25
aktív tag
válasz Sebibalu #7334 üzenetére
Nekem ugyan ez volt a t-mobil nál vásárólt sonyi xperia p telefonommal kb 4-5 évvel ezelőtt.
Szerintem szakadnak a röhögéstől ezek rajtatok. Amig komoly pénzbe nem kerül nekik addig nem lesz megoldás az tuti.thebeegee : sok sok hasonló emberkét a szolgáltatok hátsójába.
Akkor levontam a tanulságot és azóta nincs szerződésem egyik szolgáltatóval sem. És persze telefont sem veszek azóta szolgáltatótól. Ezen esetleg nálam csak a digi tud majd változtatni.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
addikt
Gondoltam, kikérem a véleményeteket. Május környékén tervezem majd lecserélni a Honor 7-esemet. Megszerettem a márkát, úgyhogy inkább a Huawei/Honor vonalon maradnék (eddig még szemeztem a OnePlus 5T-vel). A kérdés már csak az, hogy Mate 10 pro, vagy Honor V10....ami kicsit visszatart a Huaweinél, az ára....nem szívesen költök telefonra ennyit, nálam úgy 130 körül van a lélektani határ. Igaz, nem is cserélgetem havonta a telefonomat, hanem úgy 2 évente kb. Szóval szerintetek megéri a plusz ár?
-
kano
nagyúr
Akinek esetleg van gondja a Telenor 4G-vel:
Telenor NFC-s simmel kiválóan működik a telefonon a 4G. Tesztelt, nem saját info.„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
spanyoll
addikt
Jajaj aszonta azefbíáj meg minden más is, hogy nem szabad huaweit használni. A picsába, mi?!
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Huawei HUN
Hivatalos
Csatlakozz hozzánk!
-
gusthy
veterán
válasz Huawei HUN #7348 üzenetére
?
-
kano
nagyúr
válasz gilimbgalamb #7343 üzenetére
Tehát akkor mégis a 4G-vel van a gond... (vagy inkább a szolgáltató kártyájával)
Mindegy, hidegen hagy igazából csak gondoltam segítek, ha valaki vevő rá.
Ha nem, akkor nem...[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- iPhone XR 64 GB Független Megkímélt/1 hónap gar./p3379/
- Új állapotú iPhone 13 256GB(!!) 91% akku - Vodafone - Ingyen csomagküldés!
- Bontatlan Samsung S23 - 256GB, Cream, 3 év garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Poco X6 Pro 12/512 egy hónapos, garanciális, független