Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #94649600

    törölt tag

    Sziasztok,

    Egy komoly problémám lenne.

    Tavaly a vodánál vásároltunk egy HTC One M7-es telefont, részletre, két év hűséggel. Így tudtuk megoldani...

    Eleinte csak headsettel használtam, mind zenehallgatásra, mind telefonálásra a munkámból kifolyólag. Amikor viszont nem volt bedugva, használhatatlan volt telefonálásra. Eleinte nem is foglalkoztam vele, de napokkal, hetekkel később már nagyon idegesített, hogy se én nem hallom a túloldalt, se ott engem, mivel mintha barlangban lettem volna. Komolyan, csak valamiféle dünnyögés volt hallható. Beadtam a vodához, küldjék el szervizbe, 2-3 héttel később megjött, ilyen válasszal: a hiba javítva, alaplap csere, hangszóró csere. Pont előtte pár nappal kaptam a cégtől egy másik telót, így a HTC ment a polcra. Néhány héttel később viszont szervizbe kellett vonulnia a cégesnek, így elővettem a HTC-t.. Ugyan az a probléma lépett fel, szintúgy használhatatlan volt. Megint beadtam a vodához. A forgatókönyv ugyan az volt. Summa summárum, megint használnunk kellett volna, de ismételten nem jó... Most már szinte felvenni sem lehet híváskor, az ember két mondat után a többit nem hallja, sz*r az egész.
    Én most olyan ideges lettem, hogy eltökéltem, a végsőkig elmegyek.
    Nekem nem kell ez a telefon. Tegnap a vodánál azt mondta az egyik srác, hogy vizsgáltassam be partnernél, és ha cserét írnak elő, akkor kicserélhetem hasonló árkategóriában akár másik gyártóéra is. De milyen partner, hol? És az ingyenes?
    Olvastam több helyen, hogy hivatalos HTC szerviz nincs is MO-on. A szervizpapír megvan még, azon cseh bélyegző van. Vagyis a hivatalos szervizben volt, nem? Érdekes...

    Szerintetek összejöhet? Bármiféle segítség jól jönne, mert ez a helyzet tarthatatlan... dobáljuk ki itt az 5 ezreseket az ablakon egy telefonért, amit nem tudunk használni... Vicc...

    Mit tegyek? Hova menjek?

    update:
    - ma beszéltem a csehekkel, nem tudnak mit csinálni, adjam le szervizbe, megint...
    - utána felhívtam a vodát, mit lehet tenni, elküldtek a készülékbiztosításhoz (marsh).. ott bezzeg nem tudtak segíteni, mert szervizes probléma és nem biztosítás..
    - idegességemben visszahívtam a vodát, ahol egy másik kezelő azt mondta tegyek hivatalos panaszt bármelyik üzletben és kivizsgálják.
    - délután jött egy email a vodától - 3 napja írtam le nekik regényben a problémám - hogy visszanézték és idézem: "A készülékről a legutóbbi bevizsgálás alkalmával hibátlan szakvéleményt állított ki a Vodafone megbízásából eljáró gyártói szerviz. A készüléken nem tapasztaltuk az Ön által jelzett hibát. A méréseknek, valamint teszteknek a készülék megfelelt, a gyárilag elvárt és előírt adatokat mutatta. A fentiek alapján készülékcserére vonatkozó igényét nem tudjuk teljesíteni."
    - eme levél hatására ma bekapcsoltam a telefont, próbáltam felhívni a feleségem, de a halló után semmit nem hallottam csak mormogást..
    - este hivatalos panaszt tettem az arénában lévő vodánál...

    Egyet nem értek: tényleg rossz. nem találkoztam hasonló hibával széles körben eddig, úgymond egyedi az enyém. de nem tudom használni lassan egy éve. a szervizt kétszer is megjárta, mindkétszer "javították", ilyen csere, olyan cserével. Most nem lenne egyszerűbb tényleg kicserélni a készüléket? hasonló kategóriában nézek egy másik telót, ezt meg leadom..oly egyszerű........ Remélem pozitív elbírálást kapok...
    Vagy szerintetek nem?

    Valakinek tanács, ötlet? Megköszönném...

  • #94649600

    törölt tag

    válasz ferob #36560 üzenetére

    Szia,

    Köszi a választ.

    És ha nekem nem kell a telefon? Akkor sem, ha rendesen megcsinálják? Ha nem kell HTC? Mit tudok vele csinálni? Mind a gyártóban, mind a telefonban csalódtam (előző is az volt...).
    El tudom adni? Bajos, hogy ha részletre fizetem...

  • #94649600

    törölt tag

    válasz ferob #36566 üzenetére

    Kérlek bocsásd meg nekem, hogy egy számomra fontos kérdésben ide mertem pofátlankodni - mások tanácsolták, itteni pozitív élményeiket megosztva velem - és nem szakmai eszmecserét folytatni a HTC telefonomról.
    Tudod, egyáltalán nem vagyok könnyű helyzetben anyagilag, ezért próbálok mindent megtenni, hogy ebből az ügyből is ha lehet, jól jöjjek ki.

    Használtan 45? Még jó hogy nem használtam.. Hiszen írtam, pár hét után szerviz, céges teló, polc, utána pár hét után megint szerviz és most polc... Csak többet tudok majd belőle kisajtolni, mint 45...

    És egy kis szakma:
    Egyébként azért csalódtam, mert: nem tetszik a felhasználói felület, elszúrták a kamerát, gagyi a hardver, nem sokáig bírja az aksi és drága. Volt, persze. Az előző HTC-m se jött be, azért lett ez mégis, utána, mert hittem a marketingnek.. My fault..

    Kösz a válaszokat azért!

  • #94649600

    törölt tag

    Sziasztok!

    Gyors kérdés:
    Reálisan mennyiért tudnám eladni HTC One M7-es telefonom, vodafone függő, 1 év garis? Apró hiba van rajta, csatolom. Két hetet használtam csak, szinte vadi újnak felel meg, de tudom, hogy ez nem lényeges..

    Köszi a választ!

    [ Szerkesztve ]

  • #94649600

    törölt tag

    válasz ferob #36704 üzenetére

    Bocsánat, csak egy guru véleménye kellett volna, amit meg is kaptam. Köszi. Remélem 50 körül elmegy...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák