- Konzolokról KULTURÁLT módon
- PlayStation 5
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Bestbuy játékok
- Xbox Series X|S
- World of Tanks - MMO
- Diablo IV
- Wuthering Waves
- Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
Új hozzászólás Aktív témák
-
NTonee
veterán
Bocsi, hosszú lett és jogi rizsa.
Meg inkább afonyaDS-nek szól.Igen, ez a harmadik alkalom, meg 1 hónap dolog jól bevésődött az emberek agyába, pedig ilyen nincs. Az E-Care-nél például a negyedik azonos hiba esetén cserélik. Ezt konkrétan az ott dolgozó ügyfeles néni mondta. Miva'?
Polgári Törvénykönyv
306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne,figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. /[megj. elállás = vételár visszafizetése]/
(2) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.Valamint...
-Manapság már csak törekedniük kell a szervizeknek a 15 munkanapos javításra, nincs kötelező határidő, DE az elhúzódó javítás miatt egy felszólító, határidő tűző levelet érdemes küldeni a vállalkozásnak, hogy amennyiben nem készülnek el az Ön által megszabott határidőben, akkor a kijavítás helyett a cserére fog igényt tartani (tekintettel arra, hogy az elhúzódó javítás jelentős kényelmetlenséget okoz).
-Az első hibás teljesítés (javítás) után már jogosult vagy kérni a cserét.
-A jogszabályi sorrend kötött, a fogyasztó először kijavítást, kicserélést kérhet, ha ezek egyike sem lehetséges, akkor jogosult elállni a szerződéstől.
-Az ismételt hibát jelezni kell az üzlet felé, akik erről kötelesek a 49/2003 GKM rendelet értelmében jegyzőkönyvet felvenni. Már ott érdemes jelezni, hogy a fogyasztói jogok közül lehetőleg a cserére tart igényt.
-Teljes elzárkózás esetén a mulasztás tényét érdemes lehet rögzíteni a Vásárlók Könyvébe is (a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság ilyen esetben meg tudja vizsgálni a mulasztás).
Új hozzászólás Aktív témák
ma A mai elvárásoknak megfelelő szintre húzták fel a Desire hardverét, így talán 2011-ben is eladható, amíg nem jön valami ütősebb.
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- sziku69: Szólánc.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Projektor topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...