Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • m-anti

    csendes tag

    válasz Heisenberg69 #2 üzenetére

    Nem véletlenül a Cordon electronics volt a szerviz? A lassú javítás, és hülyének nézés alapján gondolom. Ha pedig rögtön szoftverfrissítéssel próbálták a törött kijelzőt is javítani, akkor tökéletesen rájuk illik a leírás.

  • m-anti

    csendes tag

    válasz AS #186 üzenetére

    Az Edigi garancia semmivel sem jobb, mint bármelyik másik. Ennek az a legfőbb oka, hogy nekik alapra nincsen szervizük, hanem a készülék gyártója szerinti márkaszervizbe viszik a döglött vasat. Ők csak postáznak, és azt is elég rosszul végzik, bár ez üzletenként változhat. Szegeden például amíg nyári szabadságát töltötte a szállítós bácsi, addig semmi nem ment sehova. Ez most idén éppen bő egy hét volt, 8 vagy 9 nap. Az Asus termékek az Asus márkaszervizbe mennek, ahol tisztességes munkát végeznek, gyorsan. Helyileg nem tudom hol vannak, de gyanús, hogy nem magyar országon, mert a két oldalas munkalapjukon csak angol szöveg található. Magyar szervizekben ezen a nyelven nem szoktak beszélni, az utóbbi időben még a magyart is törik. A kalandvágyó magyar szervizesek elmentek nyugatra. Sok márka pl. a Meizu, Sony a Cordon Electronics Kft.-nél végzi. Náluk a protokoll szerint először szoftvert frissítenek, ami egy hónapig tart. Teljesen mindegy mi a hiba, és az sem számít, hogy frissítés után marad a hiba, esetleg rosszabb lesz, ugyanis nincsen utóellenőrzés. Miután a továbbra is rossz telefonodat az üzletben átadják neked, érdemes rögtön megnézni, így megspórol az ember egy utat. Postafordultával visszamegy a szervizbe a készülék. Ekkor már belegányolnak, lelkiismeretlen szakbarbárok, utóellenőrzés ekkor sincsen, és egyébként később sem. Ez ismét egy hónap, megint megkapod az üzletben, ahol érdemes ismét ellenőrizni. Ha szerencséd van, akkor van még annyi szufla akkuban, hogy legalább megpróbáld bekapcsolni a készüléket. Ekkor rájössz, hogy már egyáltalán nem működik a telefonod, így megint megy vissza egy hónapra. Na ekkor van először némi sanszod, hogy működő telefont kapsz vissza, viszont közben legalább egyszer mély kisülésbe vitték a li-po aksit. Erre, 1-2 nap után fogsz rájönni, amikor a telód egy óra alatt lemerül, fél óra alatt feltölthető -ez utóbbi nem is lenne rossz dolog-, és a készülék házikója unibody. Gondolom már ki lehet találni, hogy ekkor mi következik ............................... -agyvérzés-. :)

    Közben minden panaszod elutasítják. Csak tudd, hogy ezt számítógép végzi, a folyamat automatikus, így nyugodtan lehet panaszkodni bármeddig. Eddig 3 készülékből három esetében így zajlott a folyamat, illetve nagyon hasonlóan. Jó eséllyel a Motorola Defym is az ő áldozatuk lett, csak annak már nem találom a szerviz jegyzőkönyvét. Azt kell megnézni, hogy a garancia mögött melyik szerviz áll, mert a gari annyit ér. Eddig a meizu árát sikerült visszaszereznem, de csak békéltető testületi eljárással jött össze. Mind-e közben oly annyira madárnak néztek, hogy komolyan fontolóra vettem a repülést. Így visszagondolva végül repültem is. Egy sony elment a levesbe, de a másik áráért még folyik a birkózás immár negyedik hónapja. Természetesen közben már mindhárom helyett lett másik telefon, két Mate 8 és egy Redmi 3. Szerencsére eddig hibátlanul működnek. Nekem eddig az Asus és a Samu, na meg az Acer szervizei teljesítettek hibátlanul a gyors és tökéletes munkavégzéssel. Ja és nem utolsó sorban elnézést kértek a hibáért. Az Acer pl. háztól házig szállítással, szlovákiai szervizzel kettő hét.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák