Új hozzászólás Aktív témák

  • Márky

    tag

    Most beszéltem a HUAWEI telefonos ügyfélszolgálatával a kiszállítással kapcsolatban (notebookspecialista.hu oldalról rendeltem Classic órát).

    Azt mondta a hölgyemény, hogy csak annyi infót kaptak, hogy a mai napon fogja megkapni az MM, mondom ez remek, mert én meg nem ott rendeltem.

    Feltettem neki pár költői kérdést:
    - mégis ez hogy volt megszervezve,
    - mi az, hogy két hete várok valamire, amit úgy promóztak, hogy okt 28tól szállítják ki,
    - az előrendelések alapján nem látták, hogy mekkora a kereslet az órára,
    - miért kapják ilyen későn a parnterek az órákat,
    - stb stb.

    Persze nem tudott érdemben válaszolni, mert neki sincs megfelelő infója.
    Panaszt is tettem telefonon, így most már két dologra várok: 1 az órámra, 2 a panaszom kivizsgálására.

    Nincs nagy reményem hozzá, hogy érdemben kapok majd választ, de hátha adnak valami "bánó ajándékot". :D

    Szóval aki még mindig nem kapta meg, annak javaslom, hogy tegyen panaszt a HUAWEI-nél, hátha...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák