Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Érdekes írás, bár szerintem tartalmaz csúsztatásokat, főleg a következtetések közt.
Már miért jelentene bevételkiesést, ha csökkentik a végződtetési díjakat? Néhány sorral feljebb még épp azt magyarázza a kedves szerző, hogy kb. kompenzálják egymást a különböző hívásirányok miatt fellépő végződtetési díjak. Legalábbis szerintem elég valószínűtlen, hogy nem hasraütésre találták ki ezeket a számokat. Sokkal valószínűbbnek tartom, hogy megfelelő gazdasági elemzések után, olyan értékre törekedtek, mely mindkét szolgáltatónak kedvező (legalábbis saját értékelésük szerint).
Előzőek alapján sokkal valószínűbbnek tartom, hogy éppen az említett végződtetési díjaknál olcsóbb percdíjas tarifák válnak nyereségessé. Feltéve, hogy a végződtetési díjak csökkenését nem adják tovább az előfizetőknek. -
Bog
HÁZIGAZDA
-
Agyasima
senior tag
Ezek a számok valós számok? Én netto 17 Ft-ér telefonálok mindenfele, azaz minél többet telefonálok, annál nagyobb a cég vesztesége rajtam? (hálózaton kívüli hívások esetén nyilván...) Eléggé hihetetlen. Ami nem jelenti azt, hogy nincs így..
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
MODERÁTOR
-
Bog
HÁZIGAZDA
De mennyire hogy igaz! Pont ez a lényeg!
Mondok egy extrém példát.
Két céges ügyfél jelentkezik egy szolgáltatónál, hogy kötne előfizetés. Az A ügyfél elmondja, hogy ő igen jó ügyfél mert rengeteget telefonál. Ráadásul hálózaton kívülre, ahová szerinte magasabb a percdíj, így ő nagy kedvezményeket vár.
A B ügyfél szerény, neki csak azért kell a kártya, mert mondjuk egy pici ügyfélszolgálatot üzemeltet, elérhetőségi telefont szeretne, ahol az ügyfelei utolérik. Szinte nem is fog kimenni hívás a kártyáról.
Nos, melyiket fogja jobban szeretni a szolgáltató?Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
MODERÁTOR
-
Sunyi Sanyi
senior tag
válasz Viktor0610 #7 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest