Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Mindig csúszik a kerék. Ezt a rendszer tudja érzékelni, te nem. Ráadásul azt is figyelembe veszi, hogy a keresztirányú tapadás és a hosszirányú nagyon nem azonos. sokkal precízebb, mint az ember.
A Ford már egy éve minimum teszteli hóban az autonóm autóját. 2020-ra sorozatban akarja utcára vinni.A többiek sincsenek szerintem jobban lemaradva. Attól, mert nem hypeolják magukat, mint a Tesla vagy a Google, még ugyanúgy fejlesztenek. A rendszernek ahhoz, hogy öt év múlva utcán lehessen, három év múlva kész kell lennie. Az meg nem olyan hatalmas idő.
[ Szerkesztve ]
-
dajkopali
addikt
bár nagyon figyelem a híreket, követem az eseményeket, de nem vagyok szakember
ám úgy vélem, ez egy hosszú folyamat, aminek minimum három komponensét kell tökéletesíteni, amíg a valódi önvezető járművek veszik át az uralmat: az utakat fel kell erre készíteni, a forgalomba kerülő autók egymással történő kommunikációját meg kell oldani, a fedélzeti rendszerek önmagukban - a felhő segítsége nélkül is - képesek lesznek a legtöbb hétköznapi szituációt kezelni
a fejlesztések jelenlegi fázisában csak a legutóbbira - igaz, a legfontosabbra - mennek rá, tegyék is
de a jövő mindenképp a komplex, a teljes közlekedést átható vezérlésé lesz
hogy mondjak egy releváns példát: ma már nálunk is az okozza a legnagyobb gondot, hogy reggel fél nyolckor meg délután négykor még a kisebb vidéki városok is bedugulnak, mert munkába menet, onnan jövet iszonyú sok autó jelenik meg az utakon - a legtöbbször csak egy utassal
ezt megoldaná egy automatizmus[ Szerkesztve ]
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter