Új hozzászólás Aktív témák

  • Supra

    tag

    Csatlakoznék a kétkedőkhöz: reprezentzatív, csak kérdés, mit reprezentál! Szerintem a szolgáltatók marketing osztályának álmait.

    Én most váltottam mobil szolgáltatót, és - mint informatikus - megfájdult tőle a fejem...

    De a cégnél is volt két váltás, ami minden dolgozót érintett, ráadásul úgy, hogy maguknak kellett kitalálni, mit akarnak. Nem tudom volt-e olyan ember, aki nem jött be legalább egyszer kérdezni...

    A felmérés szerintem így zajlott:
    - elnézést, ön elégedett jelenlegi szolgáltatójával?
    - Igen
    - Akkor kitöltené ezt a kérdőívet?

    (ellenkező esetben díjazás nélkül bámulhatja tovább a hostess csajok dekoltázsát - 10mp múlva már úgy sem emlékszik arra, mit kérdeztek tőle...)

    CSillagkapu rajongók ide -> www.SG-1.hu

Új hozzászólás Aktív témák