- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Steam topic
- Véget is ért egyelőre a Helldivers II körül balhé
- Xbox Series X|S
- Path of Exile (ARPG)
- EA Sports WRC '23
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- EAFC 24
- Dragon Age: Origins
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
-
félisten
-
Kleroo
veterán
Optimalizálás? Játszottál te pl BF4-el? Brutálisan szép, és nagyon-nagyon jól fut. Mesteri engine, ha jól használják. A Rage PC-n ellenben egy nagy rakás trágya(szinte mindegyik IDt5-el kiadott gameben volt kisebb-nagyobb grafikai bug, ugyanabból a hibából kiindulva.), és egyáltalán nem szép. Megjelenésekor is szájhúzós volt a legnagyobb ellenfelekhez mérve. A legújabb wolfensteinnél talán már jónak mondható,és korrektül fut, de még mindig nem úgy mint a BF4...
Carmack egy zseni, de van hogy mások találnak be jobban egy adott korszakban. Ez a megatexturing kevésbé volt jó irány, és túl sokat késtek vele.
De am no offense, csak a frostbite engine 3-4 igencsak a legjobbak egyike,(pl az agg de még mindig jó UE3 és jövő béli ue4 mellett)
De az idtech5 egyszerűen mellé ment…. Rengeteg jó ötelte van benne, és miegymás, de a végső produktum a látvány@tempó. Én az Idtech4-et is így láttam, csak az legalább a megjelenése pillanatában tényleg ütős volt legalább grafikában, de utána már nem maradt nagyon benne “kakaó”.Furcsa volt ezt fordított beállításban olvasni...
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
#08052480
törölt tag
amit a "nagyok" még mai napig is csak BUGosan képesek másolni / letenni az asztalra
Ki probalja BUGosan masolni a idt5-ot? Meg a Bethesdas belso studiok is elvetve hasznaljak a rakas kotottsege miatt.
Egyebkent nem ertelek, mitol IGAZI programozo Carmack es a tobbseg, akikbol ezt a valamit hianyolod mitol nem azok?[ Szerkesztve ]
-
Dilikutya
félisten
Most is gazdálkodni kell minden jel szerint, mert 1080p fölött azért nyűglődnek a felső kategóriás kártyák is az új játékoknál, holott a felső kategóriának már nem itt kéne tartania. Régen azért ha volt egy csúcs PC-d, akkor az garancia volt arra, hogy az átlagfelbontás fölött is maximális grafikán játszhatsz. Ez még a Doom 3-ra is igaz volt.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
-
Dilikutya
félisten
válasz olbaidhun #54 üzenetére
Lehet, hogy van benne kód, hisz 1-1 motor innovációi belekerülnek másokba is, pláne ha az illető fejlesztő dolgozott is vele, mint jelen esetben a Valve a Quake motorokkal. Viszont a Source-ot agyonfoltozott Q/Q2 motornak tartani erős túlzás.
Másrészt ez a fórum pont akkori hozzászólásokat tartalmaz, amikor a játékot ellopták a Valve szervereiről, utána a megjelenés is csúszott egy évet, még jócskán dolgoztak rajta utána.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz olbaidhun #117 üzenetére
Azért hála istennek -meg nyilván a gazdasági kényszernek- a DLC-k tekintetében is vannak kivételek: Lásd Overkill és a Payday2. Oké, hogy havonta kiadnak 13€-nyi DLC-t, de egy hónap után már -75%-al vehető, illetve a legtöbb DLC csak fegyver, melynek zöme poén jellegű, illetve pályák, melyek csak a hosztolás lehetőségét és a hozzájuk tartozó achievement-eket adják. Ha valaki már hosztolta a melót azon a pályán, ugyanúgy csatlakozhatsz hozzá játszani, mintha meglenne a DLC. Nem sok olyan játékot lehet mondani, ahol a lényegi tartalomhoz hozzá lehet férni vásárlás nélkül. E mellett évente van egy-egy nagyobb event, ami alatt csinálnak egy raklap ingyenes DLC-t. Persze ezek "kinyitása" általában vásárlás függvénye, de azt a közösség fizetőképes része elintézi.
Nyilván ennek az az oka, hogy az Overkill egy kb 3 tucat fős kis stúdió, más üzleti modellre van szükségük, mint egy EA-nek vagy Square Enix-nek. Jobban meg kell fogniuk a közösségüket, hogy állandó bevételük legyen.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz olbaidhun #121 üzenetére
A játékfejlesztőkből játékgyártók lettek. Futószalagon megy a termelés, egyik olyan, mint a másik...
Érdemes visszatérni a kicsikhez, akik rá vannak szorulva, hogy ott keljenek versenyre a nagyokkal, ahol azok nem tudnak/akarnak. Kicsiben könnyebb kockáztatni, és ha csak 10-ből 1 jön be, a játékos társadalomnak már megérte.
A Payday első része egy vér primitív Co-Op játék, mindössze 6!! játszható pályával, de igény az volt rá. A második rész ehhez képest akkora siker lett, hogy már elővételben behozta a teljes fejlesztési költséget, mi több, hasznot termelt. Azóta folyamatos a support és pár hete-hónapja bejelentették, hogy még 2 évig töretlenül tolják a szekeret, jönnek a DLC-k. Jelenleg ~50 "meló" érhető el a játékon belül, mindegyik 4-5 nehézségi szinten. Bár játékmechanikai okokból van némi redundancia.
Jövőre jön ki tőlük az új Walking Dead Co-Op, 2017-re pedig egy Co-Op Sci-Fi FPS van bejelentve Storm címmel.
Idei E3-on demózták a Toshiba-val közösen fejlesztett VR-szemövegüket, amit teljes egészében támogatni fognak a Walking Dead-del.
De említhetnénk a közösségi játékfejlesztést is, bár annak is van teteje és alja. A csúcs minden bizonnyal a Star Citizen, ami akkora, hogy lassan eléri egy modern AAA-cím költségeinek a felét. Mélypontnak meg -az átverésektől eltekintve- talán a Project CARS-t említeném, ami embertelen késéssel jött ki, PC-n komoly gondjai vannak*, amiket még nem is orvosoltak, de már bejelentették, hogy készül a második része...
* - Hallomáson alapuló infó, saját tapasztalatok nincsenek.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz olbaidhun #123 üzenetére
Több szempontból egyetértek, de:
Arra gondolok, hogy ezek a játéktörténelmi alkotások és fejlesztői tanácsok hozzá járulhatnának a fejlesztési idő rövidítéséhez, egyúttal garanciát nyújtanának az eredmény színvonalára (bizonyos szempontokból: pl grafika / Mi / optimalizálás / teljesítmény / sebesség)
That's where capitalism kicks in. Senki se osztogatja ingyen azt, ami sok munka árán jött át. A kis stúdiók meg rendszerint pont azért csinálnak mindent maguk, mert nincs pénzük ilyen dolgokra... Kifejleszteni egy új motort, optimalizálni az munka és idő. Ha egy cégnek választania kell, hogy kifizeti a dolgot időben és munkadíjban a saját fejlesztőinek, vagy kifizeti pénzben az időt is és egy kész cuccot vesz meg valaki mástól, akkor rendszerint az előbbit választja. Egyrészt mert a saját fejlesztőit etetni jó, másrészt amíg a motort fejlesztik, addig mehet más dolgok fejlesztése párhuzamosan, amit amúgy is meg kell csinálni.
Szóval szép elképzelés ez a fordított közösségi fejlesztés, de gazdasági (verseny) okokból magasabb szinten nem valósul meg. Tipikusan az 1-2 fős garázs-cégek és a modderek dolgozna ilyen szisztémával.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Steam topic
- Napelem
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Direct One (műholdas és online TV)
- További aktív témák...
- Lenovo 4. generációs i3-4130 sff pc, 16GB vagy 32GB rammal
- Új Bontatlan Univerzális monitorállvány, 17-27'' , VESA 100x100/75x75 UNOXAR UX-MDS-10
- HP pro 6300 SFF i5-3470 16GB vagy 32GB Rammal
- Hófehér Toshiba 15,6"HD,4magosIntel!4x2,2Ghz,IntelHDVga,SSD,szép állapot
- ThinkPad 13,3" FullHd IPS,10.gen.core i5(8x4,2Ghz),Vil.bill.8GB DDR4,512GB SSD,Jó akku, jó állapot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen