Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h-yle

    addikt

    De itt megint felmerül a kérdés: Ki a csaló, és ki nem az?
    Két eset van csaló detektálás szempontjából:

    1.) A Program megfogja.
    Ez a legtisztább. Van x ellenőrzendő kódrészlet (vagy mittomén mi) azt ellenőrzi a játék, ha ott csalást talál ban. Viszont ezt is a legkönyebb kijátszani, csak némi ambició, és programozási készség kell hozzá. Bár itt is lehet fals ban, kevésbé jellemző.

    2.) Kiszúrja az admin/játékos társak
    A legtöbb csalót így lehet elkapni, hiszen a programot kijátszani az első teendő csalás esetén. Adott játékban adott viselkedés még normális lehet, és ami ettől sorozatosan eltér és a játékost előnyhöz juttatja az valószinű csalás. Igy csak érteni kell a játékhoz, és könnyű megfogni a csalókat. Itt visont bejön az emberi tényező, ami miatt sokszor születnek indokolatlan kitiltások, de valamit valamiért.
    Biztos módszer csak az lenne, ha mindenkinek elmentené a program egy szerverre az összes játszott meccsét, és azt bejelentés után megnézné az adott szerver adminja, majd eldöntené jár-e a ban vagy nem. Visszajátszások alapján elég egyértelmű a csalás. Igy kapna mondjuk szerver bant az illető, és tovább lehet küldeni a dolgot a techsupportnak ahol mondjuk 10 csóka főállásban ezzel foglalkozik, és ha ők is úgy ítélik, megy a global ban.

    Ami vicces szokott lenn, az az, amikor mindenki mindenkit lecsalóz, és amikor a csaló nem ismeri be a tényt amit már az egész szerver tud.
    Mert az is biztos, hogy aki sír, hogy őt jogtalanul banolták azoknak a fele-harmada csaló.

    Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

  • h-yle

    addikt

    válasz LittleDemon #15 üzenetére

    Meg nem mindenhol van személyi, tehát más formátumokat kell egyszerre kezelni, és ahol van a fejlesztő ott se fér hozzá az adatokhoz, szóval...

    Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

Új hozzászólás Aktív témák