Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz ldave #3 üzenetére

    Ehhez erősen kellett az szerintem, hogy a PC-s FPS felhozatal egy "picit" erősebb, mint a konzolos. Amikor az első részt végigjátszottam (PC-n) nem enyhén néztem, hogy mi olyan nagy durranás ebben az egészben. A történet még so-so, de mint játék, inkább csak átlagos, de inkább átlag alatti.

    Konzolon ütött, és üt is. De ha ki is jönne a Halo 4 PC-re, akkor sem hiszem, hogy eladási rekordokat döntögetne...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Mister_X #24 üzenetére

    Khmmm.... azért akad még néhány, mint Gears of Wars, Forza vagy Dead or Alive széria... A Halo sorozat is a nagy nevek között van, de NEM egymaga vitte a hátán az egész XBox franchise-t. Ha így lenne, sose vettem volna boxot...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Silenzio #38 üzenetére

    Megkérdezhetem, hogy szerinted mi az, ami miatt kitűnt a játékmenet tekintetében a "PC-s felhozatalból"?

    Egy Operation Flashpoint-hoz (olyan szintű dolgokkal, hogy a csillagos égbolt alapján lehet tájékozódni...), Half-Life-hoz (ami viszont tényleg sokkal korábban volt), Call of Duty (ha már szigorúan egyenes vonalú játék) vagy Deus Ex-hez képest (bár itt rezeg a léc, hogy FPS vagy RPG)? De volt nekünk ekkor már ugye Kingpin-ünk vagy No One Live Forever 2-őnk is...

    [ Szerkesztve ]

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Silenzio #49 üzenetére

    Azt írtad, hogy a Halo kitűnt a PC-s játékok közül. Aztán felsorolod, hogy igazából semmi olyan újdonságot nem nyújtott, amit más PC-s játékokban akár 5 évvel korábban ne láttunk volna. A szabadságfok viszonylagos volt (gyakorlatilag ugyanúgy A-ból B-be kellett jutni, és terelt a játék), az AI-ról nekem nem rémlik semmi rendkívüli (már a Rainbow Six-ben láttunk visszavonuló ellenfeleket), grandiózus is szerintem csak annak, akinek bejött a játék világa, mert játékmenetre semmi rendkívülit nem nyújtott.

    Egy apróságot elárulnék., a Halo is scriptelt volt...

    Szumma szummárium, a Halo PC-n nem lett sikeres. Én személy szerint azt mondom azért, mert semmi olyat nem kapott a játékos, ami tényleg annyira magával ragadta volna, hogy beszippantsa a Halo világába.

    Én az OFP-t minden bugja ellenére is imádtam, mert sok téren a mai napig etalon (dinamikusan változó időjárás, a hang sebességének lemodellezése, a gigászi játéktér, stb.), de sose vitattam el, hogy egy rétegjáték.

    A Halo szerintem ugyanúgy rétegjáték PC-n. Egyszerű, könnyen játszható, egy (akkor még) valamennyire kidolgozott háttérvilággal. Van akinek bejön, van akinek nem. Viszont kiemelkedő? Akkor az eladások terén is ütött volna, és a mai napig emlegetnék a PC-s játékosok. De én úgy tudom, hogy valahogy erre nem került sor, sose került a PC-s folklórban a Half-Life vagy a Deus Ex mellé. Van egy szűk rajongói tábora, de ennyi...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák