Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    addikt

    válasz wjbhbdux #60 üzenetére

    Ez pont annyira szabvány, mint az Occulus SDK - semennyire. A szabvány lényege, hogy a piaci szereplők elfogadják, az alapunkciók tekintetében kötelezőnek tartják magukra nézve, emiatt egy -jelen esetben VR- címet csak egyszer kell elkészíteni a szabványos SDK-val, és az a biztosított kompatibilitásnak hála, minden eszközön probléma nélkül fut (pl: dx, vulkan, stb). Ezen felül persze egyedi optimalizálások lehetnek bizonyos eszközökre, de attól még az alap élmény mindenkinek biztosított, minden gyártmányú eszközön. Ha jól tudom, akkor a VR-nél ilyen most nincs, de nyugodtan javítsatok ki, ha tévedek.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák