Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Én inkább úgy fogalmaznék, hogy az audi, mondjuk a 6-ostól felfelé van mindenki felett, már ami a beltér minőségét illeti, anyaghasználat, kidolgozási minőség stb. terén. A mostani jaguárokba is bele lehet kötni, munka miatt elég sok autóban megfordulok. Pl: az XF digitális műszerfalánál számomra vér ciki kategóriába esik az, hogy "laggol", kevés az FPS és ezért nagyon finoman laggol, na audinál ilyen nincs vagy nem találkoztam vele.
A prémium vagy annak nevezett termékek fenntartása mindig magasabb volt az átlagnál, cserébe az értékcsökkenése is kiemelkedő. Megbízhatóságból nem egyszerű kérdés, egy fix szelepvezérlésű, láncos, szívó benzinest nem sok minden közelít meg 15 év távlatában, de alapvetően a japán motorok jobban az átlagnál, ha benzinről van szó. Dízel egy érdekes kérdés, főleg a maiak, a magasnyomású rendszer vége előbb utóbb mindig az, hogy hengerfejes lesz, ez a technológia velejárója, eleve a dízellel sokan tévedésben vannak. Nem lenne ilyen problémás, ha arra vennék az emberek, amire való az a motor. Autók terén azért pl: vannak olyan nyalánkságok,hogy például a dél-koreai kollégák megcsinálták a dízeles palettájukat úgy, hogy nincs kettős-tömegű bennük.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #11551 üzenetére
Pista nálam a 2. stinger teszt óta kicsit megingott, mint hiteles forrás. Azt tudtam, hogy merci felé hajlik a szíve és szereti az alfákat, ezzel nincs is semmi gond, senki nem tud teljesen objektív cikket készíteni egy autóról. A vicc az, hogy az általuk tesztelt Stinger plédány volt nálunk többször és semmi olyan baja nem volt, mint amiket ő belelátott. Egyszerűen a kollégái és néhány barom elhasználta az autót, ilyen az, amikor egy autónak nincs gazdája, csak 1-2 napra használja valaki. Mint tesztautó, bőven túltolták a szokásos 5-8k-s élettartamát az autónak. Amit magyaráz, hogy bezzeg egy német prémium nem ilyen, na olyat még ő sem láthatott, mert a BMW is fixen 5000 km felet már kiárulja a tesztautóit. Nem véletlenül... Aztán azon agonizált, hogy belül hasonlóan néz ki, mint egy másik Kia (melyik másik gyártónál nincs így), plusz belekötött egy tárolórekeszbe, ami akadt, mert valami idióta megfeszítette. Azzal sem volt képben, hogy az amerikai piacon teljesen más felszereltséggel árulják (rendes difivel), ami itthon nem kapható. Ennek esetleg egy újságíró utána nézhetne.
Giulia megvolt nekem/nekünk is, nagyon jó autó, nagyon jó kormány és futóművel, de amiket belelát azt a szíve mondja és nem az objektív újságíró.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Daw93
senior tag
válasz CactuS #11552 üzenetére
Azt elfelejtettem írni hogy én csak benzinesben gondolkodom.
Zsír új autókkal nincs tapasztalatom, viszont 10-20 év közöttiekkel akad, szóval a hszem ennek fényében íródott.
A Giulia-t viszont sokkal hamarabb választanám mint bámelyik német kategóriatársát, ha szar ha nem, kegyetlen szépGTA Online: Daweee93
-
CactuS
Arcképgyáros
Én céges flotta szinten látok/láttam megöregedni nagyon sok autót (mióta ebben a cégben dolgozom már nem is tudom hány ezernél járok), plusz az elején még próbálkoztunk használtakkal, de nagyon nyögvenyelős volt, így néhány éve csak szalon autókat veszünk, amik futnak 3-5 évet, mondjuk kb. 150-200k-ig. Mai napig segítek autókat venni/szűrni ismerősöknek és a hahu kínálata egy vicc sajnos, a döntő többséget már képek alapján kizárom, a maradékból a többség meg akkor veszik el, amikor megnézzük személyesen. joautok.hu dettó, talán kicsit kevésbé pofátlan a kínálat, mint a hahun. Sajnos idehaza elég sok betegsége van a piacnak és az üzembentartóknak és ez meg is látszik a kínálaton.
Giulia nagyon szép autó, bár nekem a fara egy picit rövid az összképet nézve. Ami fontosabb, az tényleg az, hogy ebben az autóban akár a legkisebb motor mellett is elhiszed, hogy egy vadállat sportgépet vezetsz, ha kicsit megpörgeted a fordulatszámot.
De most már magamra is értve térjünk vissza megint a játék dolgaihoz, ez a téma itt már elég off, még akkor is, ha nem szakmai a topik.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #11557 üzenetére
Olyan párti vagyok, aki a napi használatú autót annak tekinti. Egyébként én egy ideje már erősen hybrid párti vagyok, abban pedig még mindig a Toyota a király. Nemrég adtuk vissza az új PHEV Niro-t, elsőre nagyon nem rossz, de azért vannak hiányosságai, plusz szerintem a VW csoporttól másolták a dupla-kuplungos váltót, mert legalább olyan sz*rul viselkedik néha, mintha DSG lenne.
Mercarius-t ismerem, bár én még abból az időből, amikor Ágo-Stonenak hívták. Azóta beleöntöttek a cégbe néhány száz milliót. Ők már multi kategória, szerintem manapság már 4-5000, ha nem több autót forgatnak.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
addikt
válasz CactuS #11559 üzenetére
A cégnél itt most Toyota Auris hibrid kombik vannak. Esküszöm nem vezettem még szarabb autót
Nem fordulatszámmérő van, hanem egy mutató, hogy ECO vagy POWER. Ha beletaposol a gázba, a mutató a POWER-be szalad, vörös lesz, a motor hangosan felzúg, majd szétszakad... és nem történik ezen kívül semmi. Ugyanúgy nem gyorsul, mint amikor nem nagyon lépsz oda. Csak zúgHegyi kanyarvadászatra abból a szempontból jó, hogy az akksik hátul vannak, meg széles kerekei vannak (225/45R17), így jó a súlyelosztása és nagyon bele lehet vele feküdni a kanyarokba, fogja rendesen. Persze szigorúan csak hegyről lefelé, mert felfelé nem halad
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz HussarF #11560 üzenetére
A szó amit keresel CVT váltó, azért nem kell fordulatszámmérő, mert irreleváns ennél a tengelykapcsolónál. Sokan nem szeretik, mert ha sima váltós autóból ülsz át, akkor béget, van egy saját kis világa, de ha megtanulod, akkor szvsz, jobban használható, mint egy DSG. Hasznos egy dolog, japánok régóta tolják ezt, kíméli a motort és megbízható egy szerkezet. Aurisban (nevezzük nevén a gyereket: corolla) prius hajtás van, csak kevésbé űrhajós a feeling. Cserébe olcsóbb fenntartani, mint egy dízelt és kevesebbet eszik, főleg, ha rövidebb távokat fut az ember vele. Azt azért nézd, hogy 1.8 szívó benzinről beszélünk 130 meg egynéhány lóval, ne várd egy turbós motor nyomatékát. Viszont városban induláskor a legtöbb autót meg lehet vele fogni, mert akkor azért elég sokat ráenged a villanymotorok nyomatékából, plusz 170-ig, fix fordulaton tartja a motort, váltás nélkül. Sose a sportosságra készültek ezek a gépek, hanem közlekedő edénynek. A sima hybridekkel is vígan lehet km-eken át vitorlázni villannyal, ha megtanulod használni. Mondjuk céges használatban a felhasználót ez nem fogja érdekelni, ezért is viszik általában az 1.4 TSI octaviákat, az a nekik való gép. Érzetre húz, mint állat, az meg nem zavarja, ha 150k km-ig kétszer szétesik
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
WolandR
tag
válasz szTotyy #11564 üzenetére
arra gondoltam, lehetne most olyat, hogy pl 3 kört kéne menni és az összidő az ami számit, ne az egy db leggyorsabb kör, ez ilyen szezonon kivül fun futam lenne, kiválasztok valami gyári pályát mondjuk, vagy akár mint Kele a multkor, aztán azon lehetne menni, ha van rá igény persze
-
ucli
senior tag
PHHU Autó Szépségverseny 83.
Szavazok:
Brutality_McSico - 2
Pirate7.9 - 1
Bluuzia - 1 -
ucli
senior tag
Többiek:
Norbyte 6
Pirate7.9 5
_UCIL_ 4
WolandR 3
olddirtyR 3
PlataC 2
LaciCRM 2
Brutality_McSico 2
Hegyipapa_Hun 1 -
Plata
félisten
válasz Triathlete #11571 üzenetére
Mi a túró,sivatagban már gomba is nő?
-
szTotyy
őstag
Woland keresett egy pályát az üres, szezonközi hétre, csak a fun kedvéért.
Ennek a versenynek a pontjai nem számítanak bele a következő szezonba!!!
A szabályok erre a versenyre a következőek:
-3 körös verseny. Nem a legjobb kör számít, hanem az összidő.
-A kocsi: Custom(!) Brisio
A pálya pedig: Double Parking
Nevezés:
PHHUtimetrialszezonköziverseny
SC név:
összidő (3kör) :
<kép>
Nevezési határidő: november 4.(vasárnap) 23:59 -
Kiskokó
veterán
válasz HussarF #11551 üzenetére
Most erre mondjam hogy hú ha hosszú évtizedek után csinált végre egy jó autót az Alfa?
Engedjük el Husi
A sok felnis HSZ ben az utolsó fekete kocsin az a felni meg Audi felni amúgy... nem tudom melyik a sok közül a te autód de ezek szép alfák tényleg, felnik közül meg nálam az első a nyerő
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #11574 üzenetére
utolsó Off
Tekintsünk el mindennemű asszociációtól de azért ez szerintem elég kemény :
[link]Amúgy meg a magyarul sem tudó Pistától már a Totalcaros időkben is ökölbe szorult a kezem annyira unszimpatikus az egyén... ettől függetlenül nem minősítem le a szaktudását mert nincs meg ahhoz a kellő kompetenciám.
Ezt mondtam :
[link]Lol mit találtam
[link][ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Gawamatsu
senior tag
válasz Triathlete #11571 üzenetére
Nem fog jó dolog kisülni a folyamatos mod használatból, online
-
CactuS
Arcképgyáros
A Ph autóverseny 2. évadja kerüljön az összefoglalóba? Van 1. és 2. évad összesítés?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
addikt
válasz Kiskokó #11575 üzenetére
Milyen Audi felni? Azt hiszed ráraknék Audi felnit a kocsimra?
NIU Y felni amúgy. Olasz vasra olasz felnit
Az Audis cikkel meg mire akartál kilyukadni? A bevezetőben azt írja: És pont azt kaptam, amit vártam: semmit.
Hmm, jó autónak tűnik[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Kiskokó #11575 üzenetére
A kedvedért beleolvastam a cikkbe, egy mondat megütötte a szemem:
nincs bajom az új Audi-formanyelvvel, de nem látom különösebben szépnek, valószínűleg nincs is rá igény: hideg techno az egész, az 5-ös BMW már-már Alfának tűnik mellette
Nincs harag, Szabika, szeretem oltani a német autósokat. 20 év után csinált az Alfa egy autót, ami nem csak szép, de jó is. Jó végre a németesek orra alá dörgölni, akik nem csinálnak mást mostanában, mint ugyanazt a bőrt húzzák le újra és újra a facelift-es kocsijaikról, amiken nagyítóval kell keresni a generációk közti különbségeket
(#11580) Kiskokó
Az audinak szög ugyan így néz ki a felnije.
WTF Szemüveg?[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz HussarF #11578 üzenetére
Az audinak szög ugyan így néz ki a felnije.
Nem akartam semmire kilyukadni.
Ezek nem sport autók, de ha már ennyire az élményre mész vegyél valami régi szervó nélküli hátsókerekes szívó v8-at...hagyuk már ezt a témát...
majd nem a 2.2Dizel Alfa Dzsulia a világi élmény autó ezt te sem gondolod komolyan ?!Mint mondtam mindenki vezessen azt amit akar.
Én amúgy se mint autót húztam le az Alfát (mellékesen csak csipkelődve) hanem csak, hogy "szájhagyomány" útján az Alfák problémás autók.. ennyi (mint a fentebbi Francia példa)
Én itt lezártam.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Kiskokó #11580 üzenetére
Az egészen pontosan úgy hangzik, hogy nem problémás autó, de az autómentősök naptárában piros betűs ünnepként vannak jelölve az Alfa találkozók.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
addikt
válasz Kiskokó #11580 üzenetére
Nem kell felhúznod magad, én is csak viccelődök.
Nem tudom honnan vetted a 2.2 JTD Giuliát. Én benzinesben gondolkodom. Bár egy 2.2 dízel Giulia is többet nyújt vezetési élményben szerintem, mint a kategória társai. De egy 280-as benzines... Na ott már van bugi. Meg persze az 510 lovas... Abban 2x ültem, de az már más kategória. Egyelőre még nincs kartávolságban.
Az az Audi felni meg hát legfeljebb a koncepciójában hasonlít, de amúgy teljesen más. Nem is értem, hogy miért kell ezt magyarázni, ránéz az ember és látja
Mutatok egyet, ami tényleg szög olyan, mint az enyém (Avatott szem persze látja a különbséget, de ha neked még az Audi felni is szög ugyanolyan... ) -
Kiskokó
veterán
válasz HussarF #11582 üzenetére
Nem húzom fel magam, csak inkább a biztosra mentem és tisztáztam a dolgokat.
Nem lehet tudni írásból pontosan ki mit hogy gondoldEgyik este ennek örömére tényleg megszervezhetnénk már a 1. PHHU Roncsderby versenyt.
Stock autóval, kiesésig. 1-2 autó igen jól bírja van ami gyenge. De úgy stock kocsi, hogy lopott nem personal.Én Audival megyek
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kelecar
aktív tag
válasz HussarF #11585 üzenetére
Az előző genes S60 (és V60) Polestar nekem is nagyon bejön (persze a frissítés előtti 6hengeres), csak azoknak még mindig komoly áruk van xc90-es csávorol láttam videót, ő is elmondta, hogy csak az övé selejt, ült ugyan olyanban aminek nem voltak hibái, ettől függetlenül szomorú, hogy nem tudják megcsinálni az övét normálisan a márkaszervízben.
Nekem ez a 2. generációs S80 nagyon bejön, főleg a V8. Ilyet tervezek venni, csak hát elég ritka Másik alternatíva még házon belül az S60R(esetleg V70R), de azok meg mégritkábbak
Syd: ez sajnos igaz, viszont a német prémiumoknak sem kisebb a szervízköltsége, csak azok nem jönnek be (kivéve az RS6, azt adnám )
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Kiskokó #11586 üzenetére
Ez mondjuk tényleg jó ötlet. Vagy lehetne akár random. Megérkezünk a célterület köré, aztán egyszerre megindulunk és ami éppen jön, abba ül mindenki aki kapja-marja alapon.
Polestar-ból mindössze néhány darab jutott idehaza a kereskedésekre, ezért iszonyat áruk van és szvsz. elég sokáig az is marad, főleg az utolsó 6 hengeresnek. Nálunk van XC90 és S90 is, azért mindkettőbe jó beletenni a hátsóm és azok se panaszkodnak, akik hajtják.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
simon105
tag
válasz szTotyy #11573 üzenetére
Most ugyan minden játékidőmet leköti egy másik játék, de a TTkre továbbra is nevezek majd.
Szeretnék viszont felmentést kérni a járműmegkötés alól, mivel pont most engedélyezett a Custom használat, így a szokottnál is nagyobb hátrányba kerülnék. Vallási okokból ugyanis, soha, egyetlen játékban sem veszek Ferrarit (itt ugyebár Grotti). Előnyhöz ezzel nem jutnék, mert a Brioso tudomásom szerint kimagaslóan a kategória legjobbja. Természetesen, ha akár szTotyyn kívül is bárkinek gondja lenne ezzel, írja le bátran, megyek három kört egy Stock Fiattal.
Az extra fordulótól függetlenül is eszembe jutott már javasolni viszont valamit. Bár korábban én is máshogy gondoltam, a következő fordulóban mégis engedélyezném a Custom autók használatát kizárólag kategóriamegkötéssel. Ez ellen a fő érv az volt, hogy mindegyik osztálynak megvan a toronymagas legjobbja, ezért bevezethetnénk egy tiltólistát, ahol mondjuk az utolsó helyezett (vagy a három utolsó helyezett egyet-egyet, rajtam kívül, mert nem előnyhöz akarok ezzel jutni) a következő körre megnevezhet három típust, amivel nem lehet menni a következő körben, vagy ilyesmi (így egyúttal egyfajta handicap rendszert is kaphatnánk ). A tuningolt kocsik mellett pedig az szól, hogy ha már nem kevés farmolás árán megvesszük, csinosítjuk, tuningoljuk a kocsikat, akkor legalább a TT-ken használhatnánk is őket. Különösebb jelentősége úgysincs az időknek, mert ez még mindig egy baráti társaság által szervezett tét nélküli verseny, és így is elég nagy a szórás az időeredmények között. -
szTotyy
őstag
válasz simon105 #11591 üzenetére
Dávid"Téglaarc"Simon!!
Csak nem te is átpártoltál a vadnyugatra (térképészetileg keletebbre)? Hát senki nem bírja kivárni a pc-s megjelenést?
Mi ez a nagy Ferrari utálat? Már múltkor ingame se akartad elárulni. Ha ennyire nem szereted a Ferrarit, mindenképpen nézd meg a Charlie Sheen-es Porsche tolvajok c. filmet! Szénné oltják benne a Ferrarikat emlékeim szerint.A versennyel kapcsolatban: nekem nincs semmi bajom az ötleteddel a szezonra. Ha a többségnek nincs kifogása, ellenvetése vagy kiegészítése, én szívesen kipróbálnám akárcsak egy szezon erejéig, hogy kategóriákat választunk egy-egy pályára custom kocsikkal, kivételek meghatározásával. Aztán majd meglátnánk hogy működik..
Többiek...?A szezonközi versenyen meg vezessél csak szépen Brióst, ha megnyered, küldök postán egy Ferrari matchboxot!
Saabe: a roncsderbi klassz ötlet! Mikor lesz ilyen, vagy már volt? Valami időpont fixálás? Mondjuk elsejére?
[ Szerkesztve ]
-
ucli
senior tag
PHHU Autó Szépségverseny 84.
Bluuzia által választott autó: Imponte Ruiner
Ár: $10,000 (SSASA)
A részvétel szabályai:
Két kép a szokásos szögekből + 1 kreatív is lehet ha valaki él vele.
SC nick neved, autó neve.Példa:
PHHU Autó Szépségverseny 84.
SC : Bluuzia
Autó: RiunerKép1 (beszúrva nem linkelve)
Kép2 (beszúrva nem linkelve)Fontos tudnivalók:
2018.11.03. éjfélig lehet jelentkezni a szépségversenyre. Utána szavazni kinek melyik tetszik. Szavazás: 2018.11.04. 00:01-től 2018.11.06. 18:00-ig. Utána eredményhirdetés.
Sok szép gépet és sok szerencsét! -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest