Új hozzászólás Aktív témák
-
kwzatz
őstag
válasz Hopkins95 #14 üzenetére
Pont most tolom az első Dark Souls-t újra, és arra jutottam, hogy nem is maga a harc teszi nehézzé, hanem az "információhiány". Amíg nem tudod, hogy hol, mire számíthatsz, hogyan harcolnak a különböző ellenfelek, hogyan fejleszd a fegyvereket, merre menj éppen stb., addig nehéznek tűnik, így másodszorra (több év különbséggel pedig, de elég mélyen bevési a játék a dolgokat ) meg egyáltalán nem az.
"Everything is high risk, if you are a pussy."
-
hombre[EU]
veterán
válasz Hopkins95 #14 üzenetére
Nem vagyok egy souls-fan, játszottam Demons,Dark,BB-t,tetszettek,de ennyi. Ha kiveszed a bossfightokat és a szándékos sz*patásokat ezek a játékok nem nehezebbek egy CrashBandicootnál. Egyébként a harcrendszertōl azt várom,hogy lassabb,defenzívebb...parry nehéz legyen,de insta kill...minden egyes találatnak legyen "súlya" és következménye
Life, Uh, Finds A Way
-
melega
őstag
válasz Hopkins95 #17 üzenetére
Ezeket a Bloodborne, Dark souls, Nioh, Sekiro játékokat azért találták ki szerintem mert van akinek a legtöbb mai játék már nem kihívás unalmas.
Azok meg örülhetnek olyan játéknak amihez ha hülye valaki vagy nem érti a játékot 13 éves szinten van, vagy nem tud másodpercre pontosan védekezni, támadni, bevinni a halálos csapásokat bossfightokban, erős tucat fightokban akkor az halál fia.
Nekem ez a véleményem mellesleg a legtöbb mai játékot úgyis ki lehet vinni hogy a Barátok köztöt nézed a tévében és a kvantumfizika érdekességeit beszéled meg haverokkal. Már nem úgy van mint a Mafia 1 korában.az is komoly erőpróba egy játéktól hogy minden idegszáladdal oda koncentrálj.
Bocsi de én így látom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen