Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Jack@l #17 üzenetére

    Más a scope. NMS sosem akart több lenni, mint aminek ígérték, SC-nél ahogy jött a pénz, úgy nőtt a scope, nőttek az ígéretek is. Nyilván egy NMS kaliberű játékot már össze tudtak volna hozni, de ugye az köszönőviszonyban nincs azzal, mint ami a SC akar lenni. NMS rendszere sok szempontból pofonegyszerű. Nincs semmi bonyolítás, összetettség benne. Kapsz egy pisztolyt, amivel rálőve a dolgokra bányászol. A nyersanyag-kitermelés ezzel le is van tudva a játék egészére. Lehet kraftolni, igen. Szép színes ikonokat kattogtatva. Soha nem látod a kraftolt item-eket fizikai valójukban, azok nem többek, mint egy kártya egy asztalon.

    A hajók meg, mintha óvodásoknak készültek volna fröccsöntött műanyagból. Ezt a szintet nem nehéz hozni. Itt a fejlesztés zömét nyilván a technikai háttér tette ki, főleg a procedurális generálás, mert az optimalizációval azért itt is vannak ám gondok.

    Ezzel persze nem azt mondom, hogy a NMS nem jó, csak közel sem annyi, mint aminek a SC készül, ez pedig értelemszerűen megmutatkozik a fejlesztési időben. Ez a SC már nem az a SC, amit anno Kiskstarteren meghirdettek. Ez már nem egy WingCommander respin.

    De hogy visszakérdezzek: Mindez "nektek" miért fáj ennyire? Miért olyan nagy baj, hogy nem egy NMS kaliberű játékot toltak elétek fél évvel ezelőtt és nyelték le a többi pénzt? Miért olyan nagy baj, hogy többet akarnak adni, mint amit eredetileg ígértek? Tényleg nem éri meg pár évvel többet várni rá, miközben tucatjával ontják a fejlesztők a sok egyéb és/vagy hasonló játékot? Mi a mozgatórugója ennek a nagyon negatív hozzáállásnak? Látom én, hogy vannak bugok, érzékelem is őket, de a játék még a béta fázist se érte el. Egy prealpha játéknál még nem az optimalizáció az elsődleges.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák