Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crus

    őstag

    válasz hangyász2 #129 üzenetére

    Baromira nem jó a kommunikáció az ügyfelek felé! Annyit lehet kihámozni, hogy állnak náluk minden szolgáltatás, még a support is. Ez így el is fogadható, mondjuk max. 1-1.5 napig. De itt most már ennek nevetve a kétszereséről van szó és nem ismerték még el, hogy ransomware-t kaptak be, helyette azt mondják, hogy karbantartás van.

    IT területen dolgozom 20+ éve. A legkisebb cégeknél se fér bele 3+ napnyi állás, a nagyobbaknál meg elfogadhatatlan. Ilyenkor kerül amibe kerül, éjt nappallá téve, de vissza kell állítani a legutolsó mentést és fogadni újra az ügyfelek igényeit, különben olyan brutális veszteségeket könyvelhetnek el, ami drasztikusan nagyobb lesz, mint a kártevő által okozott probléma! Azt meg feltételezni se merem, hogy a mentések is sérülhettek, mert akkor nekik annyi... vagy kifizetik a zsarolóknak az összeget.

    Nagyon sok ügyfél pl. csak annyit lát, hogy karbantartás van és NINCS megadva számukra semmilyen infó a Garmin részéről, hogy mikor használhatják újra a szolgáltatást! Nem egy helyen olvasok olyan userről, aki gondolkodás nélkül elment és vett másik eszközt és befejezte a Garminnal a továbbiakat.

    Igen, a Garmin Pay is óriási probléma... (én mondjuk tegnap pont vettem vele egy pizzát és ment gond nélkül, de ezért a Revolutot illeti a köszönet és nem a Garmint.)

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

Új hozzászólás Aktív témák