Új hozzászólás Aktív témák
-
dokanin
aktív tag
Imádom, hogy pörögnek az események.
Tényleg elképesztő, hogy 6 vagy 7 évig 4 maggal szarakodtunk... -
dokanin
aktív tag
Nem minden a pénz. Lásd windows 8.
Kellenek azért használható új ötletek is, amikkel előre lehet lépni.
És sajnos arra sincs garancia, hogy ami papíron jó a valóságban is jó lesz. Pl Bulldozer.
Mindenesetre én is várom, hogy az intel mivel rukkol elő, de azért még jó, ha marad ideje az AMD-nek kellőképpen megerősödnie. Szerencsére nincs kényszer, mert jelenleg AMD-vel minden nagy teljesítményt igénylő dolgot ki lehet szolgálni. -
dokanin
aktív tag
Na most már megkérdem, mert annyiszor előjön a téma, hátha valaki elmagyarázza nekem.
Ezerszer hallom, hogy egy-egy játék hány szálra van megírva...
Én programozó vagyok, igaz .net-re fejlesztek és nem játékokat, de többszálú és párhuzamosított programokat. A tapasztalatom szerint egy kód, vagy egyszálú, vagy többszálú. Ha nincs szinkronizálva akkor csak egy szál futtathatja, de ha igen, akkor meg tök mindegy hány szálat engedek rá. Az igaz, hogy nem feltétlenül optimális egy-egy feladatra ráengedni többet, de a legtöbbször, több szál hatékonyabb.
Szóval miért nem engednek rá annyit amennyi van és kész? Miért csak korlátozott számú szálat használnak? Én eddigi pályafutásom során még sosem találkoztam olyan feladattal, amire mondjuk csak max 4 szálat lehetett ráengedni, mert a több problémát okozott volna.
Ráadásul szintén saját tapasztalat, sokszor érdemes több szálat futtatni, mint amennyi mag van, mert csomószor várakoznak a szálak, míg a másik befejeződik, így sokkal hatékonyabb lehet a processzor kihasználása.
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...