Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Balion

    senior tag

    válasz lmno #79 üzenetére

    Ennyire arcade játékban mégcsak ez sincs annyira meg, nincs túl nagy fejlődési ív benne.
    És azért olvastam itt egypár hsz-t, hogy az 5 még árkádabb lett, mint a 4, ami nem is gondoltam, hogy lehetséges.

    [ Szerkesztve ]

  • Mosqu!to

    addikt

    válasz lmno #79 üzenetére

    Egy árkádban igenis legyen valami fejlődés, vagy sztori, vagy upgrade, vagy bármi hasonló, mert itt a köridő hajkurászásnak vajmi kevés értelme van. Egy szimulátorban pedig értelemszerűen ne legyen ilyen, mert ott először örülsz, ha nagyobb hiba nélkül körbe tudsz menni a pályán. De a kettő tulajdonságait felcserélni szerintem nem sok értelme van.

    "1-2 hónap :F Engem (meg szerintem sok embert) amúgy se köt le egy játék 1-2 hónapnál többre, úgyhogy ezt se értem, hogy ez miért negatívum"

    Egy valamire való játékban nem is tudsz "jó" lenni 1-2 hónap alatt, kb ennyi idő alatt ismered ki magad és kezdesz el tudatosan fejlődni, nem pedig vakon tapogatózva gombokat nyomkodni. Nem véletlen, hogy emberek milliói játszanak olyan játékokkal, amit 1000-5000-10000 óra után is élveznek, mert ha repetitív is, értelme van kimaxolni a tudásod, fejleszteni a játékbeli vagy egyéni skilljeiden, hogy egyre jobb és profibb környezetbe kerülj.

    Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Új hozzászólás Aktív témák