Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    Nem hiszem, hogy lehetetlen lenne kezelni a felemlegetett problémákat. Kamerákat, mozgásérzékelőket használnak. Ha érzékelnek valami gyanúsat, akkor riasztják az ügyeletest és/vagy a parti őrséget.

    A célhoz, hogy kiváltson dízel kamion forgalmat két régió között pedig megfelelhet a kapacitásával. Sok teherautónyi konténer ráfér.

    Ballaszt tankokat is kiváltja az akku tömege. Napelem a tetejére felesleges, túl keveset termelne, túl kicsi felület.

    Skóciában van egy sziget, ahol túl sok áramot termelnek a szélerőművek és ezért jobb hijján hidrogént állítanak elő a feleslegből, amit az egyik hajó üzemanyagának használnak. [link]

    A töltési idő kapcsán meg autóknál is elterjedt már 150kWh töltés, azzal 2 nap alatt fel lehetne tölteni a 7MWh hajót. De gondolom nem egy eutós töltővel töltik. De vannak már 350kW képes autók is, annyival 20 óras lenne. Szóval szerintem a hajót is képessek lesznek pár óra alatt feltölteni combosabb töltéssel. Amíg a 120 konténert rakosgatják kb készen lehet. (máshol 120at írtak, nem 103-at mint itt). Nameg nem feltétlen merítik csutkára.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák