Új hozzászólás Aktív témák

  • Robitrix

    senior tag

    Amúgy valóban nem kell hozzá sok csak némi adatelemzés. Mondjuk van egy magán orvos, akinek urológia a szakterület. Aki intenziven olvasgatja a netet az urológia témában. esetleg rendel is a neten ezzel kapcsolatos eszközöket, gyógyszereket stb. Na most a rendszerek tudják ki rendel honnan milyen GPS koordinátákat használva. Aztán elég hozzá, hogy mondjuk 50-70-es éves pasik gyakran megforduljanak az említett koordinátáktól pár méterre a saját telefonjuk GPS adatai alapján. Innen kezdve már csak egy kis logika kell hozzá, hogy az illető urak az urológus orvost keresik fel mondjuk valami a korukra jellemző problémával mondjuk a prosztata okán. Innen kezdve már csak egy ugrás, hogy ezeknek a személyeknek érdekes lehet ha valami prosztata reklámokat dobnak fel hirdetésben. Vélhetően vagy 100-szor nagyobb az esély egy prosztata gyógyszer reklám sikerének az említett korban beleillő és az orvos környékén járó uraknak, mint egy 10 éves lánynak, aki nem is járt a környéken. Puszta adat és viselkedési szokás elemzés. Nem kell konkrét beszélgetést meghallgatni az orvos és a paciens közt hozzá.

Új hozzászólás Aktív témák