Új hozzászólás Aktív témák
-
[CsuCsu]
őstag
válasz #52931072 #58 üzenetére
Persze azt is tegyuk hozza, hogy a konzol mindig is sokkal tobbet tudott kihozni ugyanabbol a hardverbol, mint a PC. Szoval akik jonnek azzal, hogy ha de ez csak ilyen meg olyan PC hardver, az vegye figyelembe, hogy a fostos Jaguar magok es osoreg Polaris a mostani generacioban milyen latvanyt general, es ugyanahhoz milyen PC kell.
Az uj konzolok a celhardverrel szerintem siman fognak legalabb olyan teljesitmenyt adni, mint egy 2080Ti. Nem azert, mert a hardver onmagaban erosebb, hanem a szokasos optimalizalas miatt amit a PC nem tud megkapni a sok kulonbozo hardver miatt, plusz az egyeb konzol trukkok. Persze jonnek az uj PC hardverek es a PC-n lesz szebb latvany vegsoroson, de mennyi penzert?
En is PC master race voltam vilag eletemben, tavaly vettem csak egy konzolt mivel 28 eves fejjel mar nem tudtam igazolni magamnak, hogy szuksegem van egy gamer PC szintu kaidasra, amennyit jatszok. Persze szerettem volna a Witcher 3-at max grafikan tolni tobb NPC-vel, stb, de nem er meg nekem ez +£1000 kiadast. Ez a konzol elonye - az ar/ertek arany, illetve az egyszeruseg.
-
[CsuCsu]
őstag
válasz drotsztyuart #65 üzenetére
A nagy multiplatform cimek is hasonlo eroforrasokkal keszulnek, de ott nincs szenne optimalizalva egy adott hardverre, igy a konzol elonye nyilvan reszben elveszik. Ennek ellenere, meg azok is jobban futnak, mint a konzollal megegyezo hardvert tartalmazo PC-n, mert valamennyi specifikus optimalizalas ott is van.
-
[CsuCsu]
őstag
válasz drotsztyuart #68 üzenetére
Nem erted. Azonos hardverrel, nezd meg mit tud a konzol es egy PC (persze akkor sem lesz azonos a kozos memoria es egyeb elteresek miatt). Regi AMD Jaguar magos proci, regi kis polaris, 8GB RAM vagy mittudomen mennyi van bennuk, mind joval alacsonyabb orajelen. PC-s kornyezetben ezek a hardverek kozel sem hozzak azt, amit a konzol. Multiplatform eseten sem. Rohadtul nincs ertelme bizonygatni, hogy de hat a 2 generacioval kesobbi es alapbol magasabb arkategoriaju PC hardveren jobban fut valami.
-
[CsuCsu]
őstag
Nincs olyan, hogy 'a PC'. A konzolok fix hardverek, amikre lehet hardver szinten tervezni. A PC valojaban ezerfele hardver kulonbozo kombinaciojat takarja - generacio, RAM mennyiseg, sebesseg, CPU magok szama, gyarto, ezerfele kulonbozo kepessegekkel. Nagysagrendekkel tobbe kerulne leoptimalzialni olyan szinten az osszes szamba veheto hardverre, mint arra a par fix konzolra. Persze, penz kerdese, de ez soha nem fogja megerni senkinek, ekkor az osszes PC-s jatek masszivan veszteseges lenne.
@83 Create.
Miutan az uj konzolok 8 teljes erteku Zen 2 maggal jonnek, gyanitom eleg gyorsan kelleni fog majd az a 8 mag PC-n is.[ Szerkesztve ]
-
[CsuCsu]
őstag
"Abból 1 mag az OS-é, ha jól tudom :) 6 mag lesz sztem a minimum PC-n, hiszen csak skálázható lesz minimálisan a dolog."
Mert a PC-n nem fut OS, plusz az egyeb extra driverek amik konzolon nem szuksegesek, plusz a tobbi hatterben futo program a userek tobbsegenel. Lehet lesz egy ideig 6 mag minimum, de az mar nem fogja hozni a konzolon levo minoseget.
[ Szerkesztve ]
-
[CsuCsu]
őstag
A jobb API csak a trukkok egyike, ami lehetove teszi a hardver szintu optimalizalast, lenyegesen tobb teljesitmenyt kinyerve ezaltal ugyanabbol a vasbol. Elmeletben ez PC-n is lehetseges lenne, de rohadtul nem eri meg az ezerfele hardver miatt. Igy a PC-n valojaban egy affele szoftveresen vezerelt blanket megoldas van, kvazi a legkisebb kozos nevezore hozva a hardvereket, sok extra kihasznalatlan teljesitmenyt bennuk hagyva. Persze van 1-2 exkluziv effekt amik hasznaljak a kartyakat (pl Nvidia Gameworks cuccok), de alapjaban veve azok csak kis resze egy engine-nek.
-
[CsuCsu]
őstag
válasz Viktor77 #127 üzenetére
A fejleszto dontese, hogy milyen felbontason hany fps-sel fut valami. A MS adott egy iranyelvet es egy hardvert megfelelo portokkal es modern feldolgozokkal, de jatektol fugg, ennek van-e ertelme es meglepik-e. Lehet olyan szintig novelni a reszletesseget, hogy 480p 10fps sincs meg egy 2 millios PC-n sem.... Nincs es soha nem fog letezni olyan hardver, ami barmit kepes fix felbontason fix fps-sel futtatni...
-
-
[CsuCsu]
őstag
válasz Viktor77 #144 üzenetére
Nincs olyan, hogy egy hardver tud fix felbontas fix fps-sel barmikor barmilyen korulmenyek kozott. Nincs. 2080Ti sem. Ha ugy irjak a jatekot, hogy adott hardveren tudja, akkor tudni fogja. Ha a fejleszto ugyel ra, hogy ne essen be, akkor nem fog. Ha nem erdekli, akkor be fog. De ennek semmi koze a MS nyilatkozatahoz, ha a fejleszto szarik bele.
[ Szerkesztve ]
-
[CsuCsu]
őstag
válasz AxBattler #185 üzenetére
Akinek belefer fenntartani egy jobb gamer PC-t, annak szerintem nem egy nagy kiadas generacionkent megvenni 1-2 konzolt. Foleg hasznaltan.
Mondjuk en is azert dobtam a gamer PC-t a konzol mellol, mert nincs idom es turelmem hozza, nem anyagi okok miatt. Jo az a PS4 Pro 29 evesen, nem bantam meg. Bekapcs, kikapcs, kenyelem. PC-s nem gamer hasznalatra ott a bivaly ceges laptop (4C, 24GB RAM).
-
[CsuCsu]
őstag
HDR miert kamu LCD-n? A Sony referencia monitora is LCD.
[ Szerkesztve ]
-
[CsuCsu]
őstag
Konzolon egyik nagy elony a kozos memoriacimter CPU es GPU kozott, ami PC-n nincs es emiatt rengeteg memoriamasolgatas van es magasabb kesleltetes bizonyos muveleteknel ahova bedolgozik a CPU es GPU is. Konzolon vannak meg egyeb celhardverek, illetve az adott GPU specifikus kepesegeit is ki lehet hasznalni direkte arra irt effektekkel, amik PC-n sokszor azert nincsenek megoldva, mert tul keves hardver tamogatna az adott megoldast, igy univerzalisabb de lassabb megoldassal valtjak le.