Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Tigerclaw #19 üzenetére

    Az inkább a "pixel quality-t" növeli majd. A felbontás majd ezzel lejjebb megy.

    A PC-ben vannak olyan limitek, amiket az Xbox Series X megkerül. Például nem mindegy, hogy csak a címzett texeladatok kerülnek a memóriába, vagy minden. Előbbivel kíméled a buszt és a memóriát is. Ilyen formában az új konzol sokkal kevésbé terheli felesleges adatmásolásokkal az egész rendszert, vagyis nehéz összehasonlítani. a mostani PC-s szinttel, mert ott pazarlók az adatmásolások. Ezek nagyjából fele alapvetően szükségtelen, de a jelenlegi modell kikényszeríti a másolást.

    (#25) boxmaci: Én a PS5 réjtrészingjéről kaptam adatokat, hogy a pókember reflection effektje sokkal kisebb lassulás mellett van meg, mint amit most PC-n tapasztalunk. De hasonló a hardver a boxban is, tehát az eredmény is hasonló lehet ott, bár a szoftveres háttér bezavarhat.

    A végső képet lehet skálázni. A textúrát nem éri meg, mert a skálázás extra késleltetést ad. Ha nagy felbontású textúrát akarnak használni, akkor leszállítják azt a minőséget. A konzol szempontjából ez mindegy, mert úgyis csak lapokat olvas be, tehát a memória terhelése, illetve a számítások szempontjából ugyanaz az 1K-s és a 16K-s minőség is. Ez tényleg csak attól függ, hogy mekkora tárhelyet akarnak erre felhasználni.

    (#30) Sinesol: Nem lesz visszaépítve az Xbox hangmotorja a PC-be. Erre itt jelenleg a Steam Audio 2.0 van. Ami nem rossz, hiszen nyílt az egész, és van támogatás a Unity-re és az Unreal Engine-re.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák