Új hozzászólás Aktív témák

  • ,

    addikt

    válasz Hopkins95 #64 üzenetére

    Volt benne kihívás, az biztos. De én még a régi DOOM-okon nevelkedtem, azokat is jónéhány végigjátszás után már a legnehezebb fokozaton játszottam végig nulla meghalással. Természetesen mindenféle kód nélkül, hisz csak így van értelme a küzdelemnek. Amikor ajtótól ajtóig haladsz, készülsz minden ajtónyitásnál a legrosszabbra, takarékoskodsz a lőszerrel mert erősen véges... Mindezt egy sötét szobában, fejeden egy fejhallgatóval, föltekert hangerővel. Vagy ha éppen nincs otthon senki, akkor mélynyomós hangrendszerrel, ami olyan mélyet tudott szólni, hogy a földszinten is rezgett az ablaküveg. Na, azok voltak ám a szép idők! ;]

    De amúgy nem az FC1 volt az a játék, amelyikben indításnál volt egy opció, hogy a játékos képességei alapján automatikusan emelte a nehézségi szintet? Nem emlékszek már, mert utoljára talán 1 évtizede játszottam vele, de az biztos, hogy volt olyan FPS, aminél indításkor a nehézségi szint kiválasztásakor be lehetett állítani, hogy automatikusan emelje a nehézséget, ha úgy ítéli meg, hogy a játékos túl könnyen teljesíti az indításkor megadott fokozatot.

    Az biztos, ezek a régi fps-ek nagyon nagy dobások voltak annak idején. Ezek a mostani újak szerintem nem lettek akkora dobások, bár nem rosszak ezek sem, csak valahogy mégsem szólnak már akkorát. Vagy az is lehet, hogy csak én öregszem. (Az új DOOM is szégyen, annyira rossz, nem más mint egy össze-vissza ugra-bugra lövöldözés, semmi köze a régi nagy DOOM-okhoz.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák