Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cgod

    tag

    válasz kifu #9 üzenetére

    FPS átláthatatlansági ügyben egyetértek, főleg megaton volt brutális a teljes átláthatatlanság miatt...az iránytű ami a tájékozódást segítené meg használhatatlan...amúgy sztem több köze volt a fallouthoz, mint a tactics-nek, de ami hiányzott nagyon az tényleg a dolognak a bonyolultsága...amúgy elvben valami 2012 környékére igérnek fallout MMO-t.

    Ha meg az ember kiad tizenX ezer forintot egy játékért, akkor ne kelljen már arra várni, hogy külső emberek tegyék azt használhatóvá...ha egyáltalán kiadnak hozzá editort.

    Amúgy a harcrendszer a lehetőségekhez képest szerintem jól sikerült.

    Ha valami kell gyorsan, telefon a barátod | Eladó használt montik, érdeklődni a szokott felületeken.

  • v.tom

    őstag

    válasz kifu #9 üzenetére

    Mivel itt az ap-nek csak annyi a szerepe, hogy "mennyit tudsz lőni" V.A.T.S. módban, ezért nem igazán van jelentősége. A Tactics-ot egyébként nem igazán lehet ide sorolni, mert abban a szerepjáték elemek ott merültek ki, hogy lehetett a karaktert fejleszteni... Az inventory-t szokni kell, de azért ha pl fegyvert akarsz váltani, az 3 kattintásból kijön, a legrosszabb esetben is. Szerintem ez nem olyan nagyon vészes. Az elején nekem is rossz volt, megaton-ban is el lehet tévedni, de ez nem a motor és a grafikai megvalósítés hibája, hanem a pályaszerkesztőké. Az Oblivion után egészen más lenne a játékról a véleményed. Mondjuk szerintem ha nem az oblivion-ra, hanem mondjuk a morrowind-re hajazott volna a játék, nekem jobban bejönne. Persze ízlések és pofonok...

Új hozzászólás Aktív témák