Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
Miben különbözik ez az előzőektől? Egy videóból nehéz megítélni pl a fizikát, de ez az elődhöz hasonlóan sínautóként viselkedik. A 2010-es a főként kezdeti sok bug ellenére valósabb fizikát alkalmazott, de a GRiD-hez szokott játékosoknak ez túl nehéz falatnak bizonyult, így később mások foglalkoztak ezzel, lazán beillesztve az F1-et a Codemasters sorba. Az eredmény: ha nem is érezheti magát az ember egy F1-es autóban, de a képességeitől függetlenül jól szórakozik és ez látszik célként az októberben startoló 2013-as F1-ben. Igazán érdekes az évtizedekkel korábbi F1 egyes típusainak megjelentetése lesz, de ha jót akarok versenyezni elég a korábbi F1-eket feltenni!
-
fagy53
nagyúr
válasz ForRedGlory #26 üzenetére
Ha csak a kormányon múlna! Maradjunk annyiban, hogy utcai autó havas úton 80-100km/h, kb ez egy F1 a száraz aszfalton 200km/h környékén. Abban igazad van, hogy ez bizony technika nélkül nehezen sikerülne, de nem véletlen, hogy kiváló autóvezetők csecsemőként viselkednének a volánja mögött, ha odaengednék őket.....
Visszatérve a fizikára, az eddigi F1 sorozat az első kivételével az utcai autó száraz aszfalton 80-100km/h környékén érzést adja vissza, a 2010-es F1 ugyanezt vizes aszfalton.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Fotók, videók mobillal
- Autós topik
- Gaming notebook topik
- iPad topik
- Renault, Dacia topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...