Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mister_X

    nagyúr

    válasz Peethy #1 üzenetére

    Sokat gondolkodtam a pontozások mikéntjén és ez az én teóriám: egy játéknál a lehető legtöbb szempont alapján kell a lehető legobjektívebben értékelni. Nyílván a szubjektivitást nem lehet semmiképpen sem kikerülni, én mondhatni csalódtam is a játékban. De az alapötlet nem rossz, ideig-óráig el is lehet venni, nálam a szabad mentés hiánya tette be a kaput. Emiatt övön aluli volt a rá kiadott összeg, vettem volna inkább a Liberation Maident... De pontozás: ahhoz, hogy egy játék egx pontos legyen, annak nagyon rossznak kell lennie. Azaz a történet, a grafika, a játékmenet, az irányítás, az alapötlet, a megvalósítás, tehát minden egyes figyelembe vehető pont el kell legyen cseszve. Ilyen kis játékoknál a történet nem olyan nagy súlyú, a grafikát is le lehetne nyelni. Az irányítással nem volt bajom, magával a játékmenettel sem - azt leszámítva, hogy ezt stage-enként tolni nagyon unalmas lesz egy idő után, stb. Ezért öt pontos a játék. Lehetett volna kevesebb is, de akkor meg én lennék a szemét, hogy lepontozom a szegény kis indie-k próbálgatását + a világ másik felén mégis jobb értékeléseket kapott. A japánok betegek amúgy is :)

    @Dr.F.E.R.I: egen, városi vagyok. Fenőkő ezek szerint itthon is van, amivel a konyhakéseket szoktuk újraélezni. Amúgy picit abszurdum ez a katanás harc is, mert alapesetben nem kellene a védekezéstől kicsorbulnia, mert a tomba felével szokás hárítani + egy kicsorbult katanát csak szakképzett kovács tud helytetenni, nincs az a fenőkő...

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."

Új hozzászólás Aktív témák