Új hozzászólás Aktív témák

  • Strezi

    őstag

    Erről az jut eszembe, hogy az újszülöttnek minden vicc új :DDD

    Mindig beveszem ezt a "szakmai oldal" dumát itt a prohardveren, de csak kiderül, hogy igazából csak konzumereknek szóló bulvár :U

    Modorosságot férretéve, mint denuevo gyakorló felhasználó, természetesen visszavesz a teljesítményből! Lehet kézzel, de magától is pakol a kódba különböző biztonsági szintű hívásokat a védelem. Ezek futtatása a biztonsági szinttől függően időigényes.

    Ha pl. egy ilyen bekerül a specialPunch() függvénybe, akkor lassul a hívás, a legmagasabb biztonsági szint esetén akár másodpercre.

    Ez ellen a Denuevo statikus és dinamikua kód analízissel "védekezik", azaz mind fordítási mind futási időben igyekeznek megsaccolni egy-egy eljárás hívásának gyakoriságát. Ezalapján helyezik el az automatikus markereket. Ebben lehet hiba, ritkán meghívott, de idő-kritikus függvények esetén.

    Nekem is volt, igen nehéz felderíteni. Egyrészt tudomást kell szerezni róla hogy baj van, másrészt a védelem csak a végleges szoftverre (debug infók nélkül és optimalizált) települ fel.

    Ha megvan a problémás függvény, akkor annak az azonosítója alapján készül majd egy új védett futtatható állomány, amiből már kimarad ennek a hívásnak a biztonsági ellenörzése.

    Csak sztori képpen nekem pl a fizikai hengerek egyik speciális ütközésvizsgálatára sikerült védő kódot tenniük. Azaz, ha az autóval elcsaptál egy olyen mozgó objektumot, amiben henger(is) volt, belassult a játék.

    Természetesen nállunk a belső QA kapta ezt el, nem pedig kinti visszajelzések alapján dolgoztunk. Szerintem ha egy verekedős játékban a belső teszterek nem tesztelik a végleges futtatható állományt az összes ütéskombóra az eléggé gáz a fejlesztőre nézve!

    [ Szerkesztve ]

    Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

Új hozzászólás Aktív témák