Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
"de a kontextus nem mindegy azért."
A reklám szempontjából mindegy, mert az a lényege a reklámnak, hogy beszéljenek róla.
Nem ez volt a történelemben az első és nem is az utolsó ilyen...Hogy pontosítsak:
"ötlettől az approvalon át a twitter adminjukig, aki látva ezt azt mondta volna, hogy"húbazdmeg ezt nem"?"
Nem nem volt, mert mindegyikük felhajtást szeretett volna elérni, ez a munkájuk, ami sikerült tökéletesen.
100 komment van egy telefonhoz, aminek a review-janál(V60) nincs ennyi...LG lezavarja a bocsánatkérést és viszlát, 0 negatív hatása nincs. Azaz a reklám tökéletes.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések