Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tibaimp

    nagyúr

    válasz FattyDove #12 üzenetére

    Én pedig részben egyetértek dokanin kollégával, ha nem is kell neki 20 év, de 10 tuti, mivel a jogi háttér kb. még sehol nem tart. (a technikai háttérről nem is beszélve)

    Csak egy példa: ha Én beülök az anyós ülésre tök részegen, mert a kocsi vezet, de az autó ekkor elgázol egy gyalogost, akkor ki lesz a felelős, én, vagy az autógyár. Az autógyár nem lehet, mert onnantól minden balesetet az ő számlájukra akarna mindenki nyomni, de én sem lehetek, mert én azért fizettem egy csomó pénzt a teljes önvezetésért, hogy részegen hazavigyen a kocsim.....na ilyenkor mi van?

    A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...

  • dabadab

    titán

    válasz FattyDove #12 üzenetére

    Főleg annak tükrében, hogy megnézed mi volt 2002-ben és mi van ma.

    Önvezetés terén 2002-ben kb. semmi sem volt.
    2004-ben volt az első DARPA Grand Challenge (az amerikai hadügy egy kutatóintézete a DARPA, az ő munkájuk eredménye egy bizonyos ARPANET is, ami később "Internet" néven lett ismert), ahol a 240 km-es offroad pályából (a pálya nem volt előre ismert a csapatok számára, a verseny kezdetén kapták meg a GPS waypointokat) a a legjobb induló is elbukott 12 km után :)
    A 2005-ös Challenge-en már négy csapat is teljesítette a távot.
    A 2007-es Challange szimulált városi környezetben zajlott, ahol a járműveknek a közlekedési szabályokra is figyelniük kellett meg a többi járműre, ilyenek, hat csapat volt sikeres.
    2009-ben kezdődött a Google projektje, ami most Waymo néven fut.
    2013-ban beszélt Musk először az Autopilotról.
    2018-ban indult a Waymo robottaxi szolgáltatása.

    Az azért látszik, hogy az elején nagyon látványos fejlődés volt, aztán kicsit belassultak a dolgok, de level 4 önvezetés az már most van.

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák