Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ripla

    őstag

    válasz D4v3 #10 üzenetére

    Nem is értem a fejlesztőket, annyi ötletet lehetne belepakolni, miért nem teszik?
    Pl. el tudnék képzelni olyat, hogy jó, oké, ne legyen fejlődési rendszer, meg minden fegyver ugyanakkorát sebezzen, de akkor lehetne olyan, hogy ha valaki mondjuk háromszor levág egy játékost, akkor onnantól elkezd gyűlni a negatív reputációja. Első körben csak drágábban adnának neki mindent, második körben már kevesebb árus szolgálná ki, harmadikban már nem léphetne be a szigetre, mert jönnének az őrök és elüldöznék vagy kinyírnák.
    Az ilyen játékosok innentől kezdve csak a kalózok által uralt szigetekre léphetnének be (mert eleve úgy csináltam volna meg a játékot, hogy lennének kalózok, és lennének rendes hajósok), ahol a söpredék gyűlik csak össze, és onnantól nekik kellene dolgoznia. Aki akar, az örökre kalóz maradhatna, természetesen vérdíj is lenne a játékban, ami az illető levadászásával járna, a levadászott játékos minden halál után reputációt veszít, ez lenne a büntetése.
    Raknák a játékba szürke zónákat is, ahol dönthetne a játékos, hogy kalózként gyilkol, vagy becsületes hajósként csak továbbáll, mondjuk egy sérült hajónál. Ilyenkor is reputációfüggő lenne a dolog, hogy merre billenti a mérleg nyelvét.
    DE, még ha át is zuhant volna a kalózéletbe, még így is kaphatna esélyt, ha vissza akarna fordulni erről az útról. Vagy kivásárolja magát, mondjuk 1.000.000 aranyért, vagy vehet álruhát és elkezdhet abban felvenni küldetéseket a nem kalóz szigeteken, itt beletennék annyi csavart, hogy az őrök kiszúrhatnák az illetőt, ha a közelben vannak. Így kicsit nehezebb lenne reput gyűjteni, de hát ez az ára a kalózkodásnak. :)

    Szóval 2 külön frakció lenne, különböző küldetésekkel, a sima hajósok egyszerűbb küldetéseket kapnának, kincskeresés, kereskedelem, szolgálat katonai flottákon, ilyesmi, a kalózok meg teljesen mást, náluk is lenne kincskeresés, viszont az ő frakciójuk fő profilja a tengeri kalózkodás és az erőszak lenne, még küldetéseket is kapnának rá. Beletennék achievementeket is a játékba, mind a két oldalnak mást.
    Ez lenne így a játék alapja.
    Innentől kezdve lehetne variálni, mondjuk szigetfoglalás a frakciók között, tengeri csaták, alakulhatnának céhek, mondjuk tengeri felügyelet néven, akik vigyáznak a többi hajóra és csak a kalózokat támadják. Az egész játék a reputációra menne, amikért rengeteg extra jutalom járna.
    A fegyvereknél meg annyi változtatást csinálnék, hogy lehetne fejleszteni őket, de olyanokat, hogy több golyó férjen bele, gyorsabban lehessen vele lőni, ilyesmi.

    Na, felsoroltam néhány ötletet, hogy lehet az hogy csak nekem jutott ez eszembe? :D

Új hozzászólás Aktív témák