Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • Def26

    félisten

    komoly marketing van mögötte. :D a halo vagy forza sorozatban nem emlékszem ilyenre.

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

  • Raysen623

    addikt

    MS-nek rohadt nagy szüksége van ám erre. Sony nagyon elhúzott.

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • GreatL

    aktív tag

    Valaki megírhatná milyen a béta... gondolom valami középszerű cucc ez is, mint a mostani MS-megjelenések mindegyike... FH3, FM7 itt van a gépen, négy órát játszottam velük össz-vissz... GOW4-et végigvittem de nem érzem úgy hogy bármit is kihagytam volna vele... a Bulletstorm sokkal jobb azért ebben a stílusban.

    Intel Core i7-9700K | Giga RTX 2080 Ti WF OC | Xiaomi Mi 9

  • Kép

    Miért nem indul?
    Ez megjelenik, majd eltűnik... :W

    [ Szerkesztve ]

    Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ XMG Core 15 \\ Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

  • noPublicFG

    senior tag


    #Hopkins
    Nekem is volt ilyen a closed bétában. Ellenőrizd, hogy mindent letöltött, vagy telepítsd újra.

    [ Szerkesztve ]

    plus ça change, plus c'est la même chose

  • Köszi működött. De mire felraktam újra, elértem a menühöz és ezt írta ki: Sea of Thieves is temporarily unavaliable. Please try again later.

    Aztán olvastam, hogy ezt azért írja ki, mert már vége a bétának. :C :O

    Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ XMG Core 15 \\ Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

  • Raysen623

    addikt

    Mivel 11:00-kor vége is volt a történetnek, így sok időm nem volt szórakozni vele. Azonban egy rövid és tömör véleményt írnék:
    - optimalizálás még lehetne jobb, nincs olyan durva grafikája, ami alá ne lenne elegendő egy középkategóriás kártya a folyamatos 40-60 fps-el történő futtatáshoz,
    - az óceán látványa valami elképesztően jól sikerült, és ez teszi nálam megunhatatlanná a hajózást és az élményt amit ad,
    - tetszik a változó napszak és az időjárás viszontagságai, éjszaka káprázatos, a napkelte pedig gyönyörű...
    - kezelhetőség nálam jól vizsgázott, minden a helyén van, nem bonyolult, és érthető is,
    - küldiket nagyon nem tudtam nézni, vannak ingyenes és goldba kerülő küldetések,
    - nem tetszett a karakterválasztó megoldása, ahol random generál nekem valakit, így nem tudta egy dögös macát kihozni karakteremnek...

    Összességében, ha lesz elegendő játékos és adnak hozzá tartalmakat folyamatosan, akkor lesz miért ezzel játszani.

    A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

  • Köszi szépen hogy ezt megosztottad velünk, akkor esélyes hogy majd én is be fogom szerezni. :) Aztán ha innen a fórumból még érdeklődők, akár tolhatnánk együtt is néhányan.

    Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ XMG Core 15 \\ Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

  • ripla

    őstag

    Kipróbáltam. Maga a hajókázás extrém hangulatos, kezelni a vitorlákat, a kormányt, a vasmacskát, fel lehet mászni az árbockosárba is. A tenger dobálja a hajót, csapkodnak a hullámok, habzik a víz, viharban több méter magasra is felcsap, és a színe is változik... viszont content hiánya miatt 3-4 óra után unalomba fullad.
    A küldetések ugyanis csak annyiból állnak, hogy találj kincset és add le, vagy találj malacot/tyúkot, a hozzájuk való ládával amiben szállítod őket, és add le. Ennyi, nincsenek küldetések, nem lehet fejlődni, nincsen sztori. A térkép se valami nagy, 1 óra alatt el lehet hajózni egyik sarkából a másikig.
    Az aranyért cserébe pedig csak kozmetikai cuccokat lehet venni, se erősebb vagy nagyobb hajó, se jobb fegyverzet, se semmi. Ha nem kezdenek el belepakolni küldetéseket és fejlődési rendszert (ami nincs benne, semmilyen), akkor tippre pár hónapon belül f2p lesz belőle.

    [ Szerkesztve ]

    Huawei P20 Lite

  • D4v3

    senior tag

    Én se ájultam el tőle, tavaly már volt alfám is, akkor is ráuntam pár óra után, most 4-en játszottunk 3-4 órát, de nem indítanám el újra. A hangulat az rendben van tényleg, de az 5. kincskeresés után nem hoz már újat, a pvp nem lenne rossz, ha egyrészt nem lenne marha primitív az egész harcrendszer (cross-platform miatt ugye emellett döntöttek gondolom), másrészt ha több lenne belőle, alig találtunk ellenfelet, pedig nem hatalmas a pálya.
    A csirke, disznó futár és kincskereső frakció mellett van még egy, ami most nem volt aktív a bétában, de kötve hiszem, hogy nagyot csavarna a játékon.
    Ebben a formában, ennyi tartalommal ez a játék óriási rablás 60 euróért, tipikus egy-két estés szórakozásnak tűnik nekem.

  • ripla

    őstag

    Nem is értem a fejlesztőket, annyi ötletet lehetne belepakolni, miért nem teszik?
    Pl. el tudnék képzelni olyat, hogy jó, oké, ne legyen fejlődési rendszer, meg minden fegyver ugyanakkorát sebezzen, de akkor lehetne olyan, hogy ha valaki mondjuk háromszor levág egy játékost, akkor onnantól elkezd gyűlni a negatív reputációja. Első körben csak drágábban adnának neki mindent, második körben már kevesebb árus szolgálná ki, harmadikban már nem léphetne be a szigetre, mert jönnének az őrök és elüldöznék vagy kinyírnák.
    Az ilyen játékosok innentől kezdve csak a kalózok által uralt szigetekre léphetnének be (mert eleve úgy csináltam volna meg a játékot, hogy lennének kalózok, és lennének rendes hajósok), ahol a söpredék gyűlik csak össze, és onnantól nekik kellene dolgoznia. Aki akar, az örökre kalóz maradhatna, természetesen vérdíj is lenne a játékban, ami az illető levadászásával járna, a levadászott játékos minden halál után reputációt veszít, ez lenne a büntetése.
    Raknák a játékba szürke zónákat is, ahol dönthetne a játékos, hogy kalózként gyilkol, vagy becsületes hajósként csak továbbáll, mondjuk egy sérült hajónál. Ilyenkor is reputációfüggő lenne a dolog, hogy merre billenti a mérleg nyelvét.
    DE, még ha át is zuhant volna a kalózéletbe, még így is kaphatna esélyt, ha vissza akarna fordulni erről az útról. Vagy kivásárolja magát, mondjuk 1.000.000 aranyért, vagy vehet álruhát és elkezdhet abban felvenni küldetéseket a nem kalóz szigeteken, itt beletennék annyi csavart, hogy az őrök kiszúrhatnák az illetőt, ha a közelben vannak. Így kicsit nehezebb lenne reput gyűjteni, de hát ez az ára a kalózkodásnak. :)

    Szóval 2 külön frakció lenne, különböző küldetésekkel, a sima hajósok egyszerűbb küldetéseket kapnának, kincskeresés, kereskedelem, szolgálat katonai flottákon, ilyesmi, a kalózok meg teljesen mást, náluk is lenne kincskeresés, viszont az ő frakciójuk fő profilja a tengeri kalózkodás és az erőszak lenne, még küldetéseket is kapnának rá. Beletennék achievementeket is a játékba, mind a két oldalnak mást.
    Ez lenne így a játék alapja.
    Innentől kezdve lehetne variálni, mondjuk szigetfoglalás a frakciók között, tengeri csaták, alakulhatnának céhek, mondjuk tengeri felügyelet néven, akik vigyáznak a többi hajóra és csak a kalózokat támadják. Az egész játék a reputációra menne, amikért rengeteg extra jutalom járna.
    A fegyvereknél meg annyi változtatást csinálnék, hogy lehetne fejleszteni őket, de olyanokat, hogy több golyó férjen bele, gyorsabban lehessen vele lőni, ilyesmi.

    Na, felsoroltam néhány ötletet, hogy lehet az hogy csak nekem jutott ez eszembe? :D

    Huawei P20 Lite

  • Egyetértek, szerintem is kéne még bele valami plusz. Én is ilyen kreatív küldetésekre gondoltam, meg tengeri csatákra(bár az így is lesz talán), nagyobb és fejlettebb hajók, esetleg ilyen eldugott hajók ilyen sötét öblökben, amit csak sok csontváz legyőzésével lehetne megszerezni, elátkozott kincs amit miután megtaláltad, özönleni kezdenek rád az ellenfelek, aztán lehetne horgászni pl. szigonnyal és akár abból pénzt keresni.
    Szerintem is ha nem raknak bele valami pluszot nem lesz valami hosszú életű játék.

    Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\ XMG Core 15 \\ Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

Hozzászólok Aktív témák