Új hozzászólás Aktív témák
-
bigrock
addikt
Hosszabb távra levezetve utána számolt már valaki, hogy egy villanyautó akksi pakk előállításából, majd később a hulladékok kezeléséből származó akármilyen károsanyag keletkezés pariban van-e egy modern, Euro-akármennyis autó által termelt károsanyag kibocsátásnak ? Vagy csak vakon felülünk a divat vonatra, a gyerekeink/unokáink meg majd oldják meg, ahogy tudják ?
-
#16820480
törölt tag
Hoztam neked elemzéseket, tanulmányokat, videókat, amiket szépen figyelmen kívül hagytál ahogy vannak, pedig azok megcáfolták az állításaidat. Szóval igen, "LOL" valóban.
Nem mondtam, hogy nem büntetik a benzineseket, én az indokolatlanra vártam volna valami megerősítést. Mert ez így úgy hangzik, mintha szerinted a jelenlegi benzinpöfögés teljesen rendben lenne és nem befolyásolná a környezetet, az emberek életét, egészségét, stb. Az, hogy kezdik korlátozni és tiltani a belsőégésű járműveket, az nem indokolatlan, kicsit hasonlóan ahogy a dohányzás korlátozása/tiltása sem volt indokolatlan ("Aki ezt tagadja az vagy szándékosan hazudik vagy szimplán csak hülye" - ugye?). De végül is lehet az olajlobbi pártját is fogni.
Ha jelentősen csökken a belsőégésűek aránya az utakon, akkor egyre kevésbé fogja megérni benzinkutat üzemeltetni, szóval nem azért fognak bezárni, mert betiltják őket, hanem mert nem fogják tudni fenntartani magukat. -
#16820480
törölt tag
Részemről ennél nagyobb a pánikhangulat sajnos, ezért nem tartom jó megoldásnak az LPG-t. A semminél jobb, de ugyanúgy zsákutca lesz nagyon hamar és arra meg nem annyira olcsó. Még pár évtizede működhetett volna, de manapság nem a kevesebbet, hanem a konkrét nullát kell célozni (nem csak személyautóknál, hanem úgy általánosságban), mert úgy talán megússzuk +2°C-kal. Ami még mindig katasztrófális lenne a jelenlegi emberiségre, de legalább véges mértékű romlás. És ha ennek az az ára, hogy nem lesz elérhető annyi embernek az autó, az azt hiszem még talán a kisebbik rossz.
-
#53246592
törölt tag
Ez a C-zero igazi cukiság, de egyetértek: otthonra nem kéne. Városi dugóban egyedül üldögélős, esőtől védett mopednek viszont korrekt lehet.
Új autóra ha van is pénzem, eszem ágában sincs mostanában venni, pláne villanyosat. Majd ha tovább esnek az árak, több tapasztalat lesz, meg lesznek már jobban a használt piacon, akkor talán. Ez az egész nem arról szól hogy most hipp-hopp mindenki vegyen villanyautót - még ha ez is lenne az ideális a célt nézve. Kezdjük ott hogy nincs is még rá elég kapacitása a gyártóknak.
Kb. másfél éve szemezgettem a használt Amperákkal és plugin Prius-okkal, akkor 4 millió körül kezdődött a használt kínálat. Most már lehet 3 millió alatt is találni.
A támogatott villanyautóknak meg annyi értelme van kb. hogy az emberek akik látják ezeket az utakon, kezdhetik szoktatni magukat a gondolathoz, hogy ez a jövő.
Új hozzászólás Aktív témák
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...