Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    válasz Runner_fxr #5847 üzenetére

    Én valahol a határon vagyok most az ellenzők és támogatók között. Nekem sem tetszik hogy most már nem számít teljesítménynek eljutni valahova bringával mert aki elektromossal megy annak szinte semmilyen erőnlétre nincs szüksége, sőt néha az a kínos hogy már nem tudok bárkivel menni, mert ha nem bírod tartani a tempót akkor nincs mit keress köztük.

    Ugyanakkor pont emiatt jó dolog, mert így olyan emberek is belekóstolhatnak a sportba akikkel amúgy sosem bringázhattam volna mert nincs idejük állóképességet építeni.

    Viszont az rendkívül frusztrál, hogy utóbb említett emberek miután mentünk pár kört a környéken, többen is azt mondták hogy ők már nem ülnek vissza analógra, és velem sem jönnek többet amíg nem veszek én is magamnak. Ez mondjuk pont két olyan ismerős akinek volt pénze top of the line specit venni, kbaszott könnyű mégis erős motor és nagy aksi, bármit veszek nem fog tudni olyan hatótávot mint azok a bivaly gépek.

    Én is olvasgatom a teszteket ki mit ajánl, de sajnos minél többet olvasok róla annál inkább tűnik úgy hogy ez a szakág még mindig a szárnybontogatás fázisban van. A legtöbb teszten olyan baromságokat emelnek ki hogy gyenge telót, váltót, gumit kapott, de bmég ezeket egy napa altt cserélheted, viszont szinte szót sem ejtenek a rendszer integrálásáról, hogy milyen a vezérlő, fityegnek-e a kábelek mint pl az összes bosch rendszeren, ahol egy gagyi gumigyűrűvel van odafogva 2022-ben?
    Röhej, most jutottam el a merida concept storeba, ahol végre láttam egy új modellt élőben, láthatatlanul van elvezetve a vezérlő és kijelző kábelezése a kormányon belül, de erre komolyan 2023-ig várni kellett?

    Shimano 2023-ra sokkal nagyobb dobással készült (a bosch abs-t nem is értem, kinek készült, annál hasztalanabb dolgot el sem tudnék képzelni egy montin amit csapatásra terveztek) itt van ez az autoshift, amit nem teljesen értek hogy működik, de a kommenteket olvasva úgy tűnik hogy közel állunk vagy akár már kész is lenne a tech hogy a váltás a motoron belül történjen, elfelejtve a hátsó sort és a váltót de nem fogják meglépni a gyártók, mert akkor túl sokat egyszerűsödne a hajtás kopó alkatrészeinek listája és ez nekik pénzkiesés, pedig szerintem ez lenne a modern bringázásnak az új mérföldköve.

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák