Új hozzászólás Aktív témák
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz clyvejhamma #100 üzenetére
Tehát akkor megiscsak gyorsabb egy kicsivel ott ahol szamit illetve sokkal gyorsabb ott ahol kevesbe szamit?
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
hobizoli
nagyúr
válasz #54625216 #99 üzenetére
anno egy nemet muki csinalt egy un RendiAthlon-t
5db Duron 1800MHz-s CPU vala benne, 5db alaplappal, 5db HDD-vel... egy kulon erre epitett házban, es 4x gyorsabb volt az akkori P4-3.0GHz-s HTT-s 2GB RAM-s PC-jenel, amit korabban erre hasznalt ugy, hogy meg kevesebbe is kerult annal
ha ez 15 eve megoldhato volt render sw-l, akkor nem hiszem, hogy ma ennek sok akadalya kene legyen
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-
#54625216
törölt tag
válasz clyvejhamma #100 üzenetére
Éppen ezt mondom, hogy az AE egy kompozit program, ami nincs rendesen megírva több szálra, ezért az AE-n mért render teljesítmény csak azoknak érdekes, akik AE-vel dolgoznak és nincs lehetőségük másra váltani, de általánosságban totál alkalmatlan a render hardver tesztelésére.
Az AE esetében amúgy egyedül a motion grahics az a terület, ahol még egyáltalán értelme van használni a natív vektorgrafika támogatása miatt, minden másra vannak nagyságrendekkel hatékonyabb kompozitor szoftverek, amik nagyon jól kihasználják a több szálat.A render disztribúció nehézsége természetesen a szoftvertől függ. Ha csak egy fajta renderelőt használsz és annak van saját batch vezérlője, akkor persze jó az is. A gond akkor kezdődik, ha több különböző szoftverrel akarsz dolgoztatni, mert a rendervezérlőnek minden jobról tudnia kell, ami a gépeken fut.
A deadline amúgy tényleg jó szoftver, de két gép miatt nincs értelme vacakolni vele, ha meg lehet oldani egy gépen is ugyanazt. Plusz hibaforrás feleslegesen.A külön szervert a biztonság miatt említettem. Ha az egyik gép a szerver, a másik meg a render node, akkor ha a szerver kidől, akkor a másik gép munkája is elvész, tehát így semmivel sem biztonságosabb a rendszer. Kettőnél több node-nál meg már amúgy is kell szerver meg render vezérlés, ott tényleg csak ki kell számolni a bekerülési és az üzemeltetési költségeket, hogy mikor melyik felállás a jobb: a több gép kevesebb szállal vagy a kevesebb gép több szállal, de ha csak egy db. több magos gépet hasonlítasz két kevesebb magossal, akkor a több mag mindig jobb, mint két külön gépet menedzselni.
-
xRow3
csendes tag
Nyilván nem is egy i7 8700k játékbeli teljesítményéhez kell viszonyítani TR processzorokat, hanem azok félprofesszionális környezetben hozott teljesítményükhöz.
A célközönség ugyanis nem a gamerek.Csak játékra kérdés nélkül hasonló okokból egy Coffee Lake a megfelelő választás, de ezzel szemben bármilyen multithreading mellett a voks már sokkal inkább hajlik a több magos Zen+ processzorok felé.
[ Szerkesztve ]