Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Én azt gondolom, hogy majdnem lehetetlennek tartanám ezt észrevenni amit gbors betett, mert ez abban az esetben állhatna fent észrevehető rángatás, ha minden 6. framenél irányt váltanál úgy hogy elötte nem volt ciklusosan kiszámolható.
D e 60 FPS esetén 16 ms-on belül kellene ennek megtörténnie. Tehát jelen lehet ,ha pont minden 6 framera egy olyan irányváltás jön amit nem lát előre az algoritmus az elötte lévő 5 képkockából, de ehhez sok összetevőnek kell egybeesnie folyamatosan és még akkor is lennének kétségeim ezzel kapcsolatban hogy látná/ érezné e valaki ezt 1 másodpercen belül 10x mikor de akár ha csak 2x megtörténne (azaz minden 30. kocka lenne eltérő de a 29. és a 31. folyamatosan kiegészítené egymást ).
Még a régi elavult intepoláció esetén a közbeszúrt sok darab fekete képkockát sem érzékeltük igazán.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
válasz joysefke #110 üzenetére
Szerintem érdemes lenne letesztelnetek, amiről beszéltek. 30 FPS-hez annyi késleltetés tartozik, ami a játékok többségéhez kényelmesen elég. Nem mindenhez, valóban, de pl. azokhoz a single player játékokhoz, amik most leginkább RTX húzócímek, simán.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
félisten
válasz joysefke #110 üzenetére
nekem kicsit érthetetlen mit nem láttok át ezen.NIncs magasabb késleltetés mint ami amúgy is lenne ha ezzel játszol ha nem.
Ha DLSS -sel 30 FPS-van és az mellé 33 ms késleltetésed azért van annyi mert ennyit tud a géped / VGA-d produkálni.
A frame generátor nélkül is ennyi a késleltetés meg azzal is ennyi de az egyik esetben van 2 x annyi FPS amitől jobb a mozgásmegjelenítés. Frame generátor nem befolyásolja se le sem fel.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)