Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bear

    aktív tag

    válasz bundli #25743 üzenetére

    A legtisztább ha írsz a Cservice@banggood.com email címre, és leírod a problémád. (rendelésszám, hiba) Biztos kérnek képet és/vagy videót a hibáról, ezt akár előre is elkészítheted, és egyből küldheted is az első leveledben. Pár levélváltásra készülj, nekem legalábbis ez a tapasztalatom.

    Angol az nem az erősségük, és sokszor nem válaszolnak minden kérdésedre, amit egy levélben felteszel.

    De egyébként pozitív tapasztalatom van velük, egy SJCAM SJ4000 WIFI kamerát gariztattam, fizették a visszaküldést is. Kérték a visszaküldés bizonylatát (kértek TN-t is hozzá) Megírtam, hogy 6$-ba került a küldés, erre visszaadtak 10$-t.

    Egy hiba: megegyeztünk, hogy nekem csak feketét küldjenek (ilyen volt a visszaküldött hibás, nekik meg pont nem volt fekete raktáron) inkább várok rá, erre küldtek rózsaszínt...(bármelyik szín inkább jobb lett volna) Csak mivel a 9.9 akcióban visszakaptam egy 43$-os vásárlásom árát, ezért ezt nem reklamálom meg. Viszont ha valaki tudna olcsón fekete előlapot a kamerához, vagy cserélné a sajátját feketéről rózsaszínre keressen meg. :D

Új hozzászólás Aktív témák