Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
"A számok nyilván hülyeségek" - Nagyon nem túlzás.
"hogy a padlónál kb. semmi hőszigetelés nincs" - Gondolom, nem olvastad végig a kommentem.. Szigetelés, aljzatbeton (szerelőbeton) hőtükör/lépésálló szigetelés - ahol éppen van padlófűtés, ott az, majd a záróréteg beton. 6.970,-ft a gáz átalányom havonta. Tűzhely villany, a HMV meg az év nagy részében javában a tetőre rakott elemekkel termelődik. A kazánom a teleken naponta 2x kapcsol be, felfűt és ennyi." ez egyáltalán nem a vályog jó hőszigetelő voltálról szól (mert a vályog nem az)"
-1m vastagon pedig elhiheted, hogy működik.[ Szerkesztve ]
-
Nyilván elkerülhetetlen a szeméttermelés. Az a kérdés, hogy megéri a cserét megcsinálni vagy kitolható a csere egy javítással.
Ha csak 15%-al csökkenne a fogyasztás és a következő öt évben még életben tartható a rendszer évi 5% költségnövekedésre elosztott felújítási költséggel, akkor semmi sem indokolja a teljes cserét. Majd öt év múlva, amikor már végképp nem éri meg a további javítás.A 30 éves Lada esetében nincs már olyan sebesség, aminél még biztonságosnak tekinthető a jármű.
A fogyasztása feléből elvan egy modern 3 hengeres 1-1,2 literes motor. Minimum 20 lóerő többlettel és jelentősen nagyobb Nm értékkel.
Nem kérdés, cserélni kell.
Egy olyan autót, amiben már minden fontosabb biztonsági megoldás be van építve, nem fogyaszt jelentősen többet, mint egy mai hasonló autó, nem kell cserélni.Nagyvárosban SUV-t használni, korától függetlenül környezetszennyezés.
Nehezebb vele parkolni, mint egy kisebb autóval és több helyet foglal az úton. Nehezebb, több üzemanyagot igényel a mozgatása. Nem terepjáró, szóval nem kell nagy reményeket fűzni a terepképességeihez.
Télen azért az 1-2 napi előnyért, amikor a havas jégen jobban tud gyorsulni és kanyarodni nem éri meg tartani. De fékezni már nem tud jobban, a nagyobb t9mege miatt.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-